La lluita entre les plataformes de streaming per aconseguir sèries i pel·lícules s'ha traslladat ara per aconseguir les competicions esportives. Així doncs, Disney+ ha apostat per l'esport i ha aconseguit fer-se amb la competició reina del futbol femení i s'ha fet amb els drets de la Lliga de Campions femenina a partir de la pròxima temporada. Fins ara i des de fa 4 anys a Europa, la competició s'emetia a DAZN. Segons han anunciat a les seves xarxes socials, la companyia de Marvel, Pixar i altres ha fet una forta oferta econòmica per assegurar-se els drets en exclusiva de la competició els pròxims 5 anys a Europa i Regne Unit, on emetrà els 75 partits de la competició sense cost addicional. La producció la realitzarà ESPN, també propietat de la companyia. A l'estat espanyol, s'ha arribat a un acord amb RTVE, que podrà oferir un partit de cada jornada. El director general de Disney+ EMEA, Karl Holmes, ha afirmat: “La Lliga de Campions Femenina de la UEFA és la millor en rendiment futbolístic, dedicació i passió. Portar aquest increïble torneig als clients i al públic de Disney+ demostra el nostre compromís d'oferir una àmplia gamma d'entreteniment atrevit i dinàmic”.
Poderosas, valientes, decididas e imparables. 🏆
— Disney+ España (@DisneyPlusES) May 23, 2025
La UEFA Women’s Champions League llega a Disney+ a partir de la próxima temporada. pic.twitter.com/tmavDAJg31
La notícia arriba el dia abans que es disputi la final de la Champions League femenina, entre l'Arsenal i el FC Barcelona, a Lisboa a partir de les 18.00 hores, que encara s'emetrà per DAZN.
L'aposta pel futbol femení
El futbol femení cada cop té més impacte entre la societat, i per tant és un moviment molt àgil per part de Disney+. Una aposta que també ha fet Netflix fent-se amb els drets del Mundial de futbol femení als Estats Units, tant l'edició del 2027 com la del 2031. De la mateixa manera, DAZN també anunciava fa uns dies que emetria la Lliga F, la màxima categoria del futbol femení a Espanya, durant les pròximes cinc temporades. Retransmetrà set dels vuit partits de cada jornada. Tanmateix, ha perdut la competició més important, que és la Champions. Segons The Guardian, Disney+ podria plantejar-se emetre de forma gratuïta alguna jornada de la competició europea, almenys al Regne Unit, però seria necessari subscriure-s'hi per veure la competició completa. Una manera d'incentivar el futbol femení.