El Barça encara manté oberta la incorporació d'un nou lateral esquerre de cara al mercat estival. Independentment de la possible continuïtat de Joao Cancelo, la idea és portar un especialista per a l'altra banda, ja que el baix rendiment d'Alejandro Balde i les seves constants lesions han generat molts dubtes. Hans-Dieter Flick no està satisfet amb les prestacions ni la regularitat del ‘3’, i creu que és necessari portar algú que li pugui fer competència, i posar-li les coses difícils.

Alejandro Balde conducció Barça Europa Press
Alejandro Balde 

Durant les primeres setmanes de la temporada, va apostar per Jofre Torrents, una de les grans perles de la Masia, que va poder complir el seu somni de debutar amb el primer equip. Però no va ser capaç de convèncer el tècnic alemany, qui s'ha oblidat d'ell, i al filial ha tingut alguns problemes físics que li han impedit tenir continuïtat. Així que Joan Laporta i Deco tenen un càsting en el qual apareixen diversos noms per reforçar aquesta parcel·la.

Per exemple, s'ha estat parlant molt d'Alejandro Grimaldo i de Marc Cucurella, els dos intocables de Luis de la Fuente a la selecció espanyola, i que, curiosament, es van formar a les categories inferiors de l'equip blaugrana. Tot i que ara ha aparegut una nova alternativa, que sembla convèncer el director esportiu, gràcies al preu tan raonable pel qual podria aterrar a l'Spotify Camp Nou. Estem parlant de Riccardo Calafiori.

Riccardo Calafiori Itàlia Eurocopa
Riccardo Calafiori 

Després d'una campanya sensacional a les files del Bologna, i d'una Eurocopa molt interessant, l'Arsenal va decidir fitxar-lo per més de 40 milions d'euros. Mikel Arteta estava convençut que podria encaixar perfectament en els seus sistemes, i que seria un reforç excel·lent, gràcies al seu talent i a la seva capacitat per jugar com a central o com a lateral. Però l'adaptació de l'internacional italià a la Premier League mai ha estat l'esperada.

I la increïble competència que existeix en el conjunt ‘gunner’, amb cracs com Miles Lewis-Skelly o Piero Hincapié, ha provocat que el seu paper sigui testimonial, i que tingui decidit sortir de l'Emirates Stadium a l'estiu.

El Barça s'interessa per Calafiori

Una oportunitat que Deco pot aprofitar per aconseguir que Calafiori acabi aterrant al Barça. Una opció interessant, veient la seva experiència i la seva joventut, 23 anys, i el preu tan atractiu que acceptarien a Londres.

Perquè, com expliquen a ‘The Guardian’, el Arsenal es conformarà amb una oferta propera als 30 ‘quilos’ per permetre que l'ex de l'AS Roma, del Basilea o del Gènova faci les maletes.