Decathlon organitza Fútbol Fiesta, l'esdeveniment més gran de futbol de la marca a Espanya fins ara. Una experiència única que combina fira, entreteniment i competició, oberta al públic i amb entrada gratuïta fins a completar aforament.

La trobada tindrà lloc els dies 18 i 19 de setembre al Fòrum de Barcelona i el 20 de setembre a la botiga Decathlon Sant Boi (format reduït). L'horari serà de 17:00 a 21:00.

Un festival de futbol per a tots els públics

Fútbol Fiesta està dissenyat com un gran parc temàtic del futbol amb diferents zones i activitats:

  • Zona fira: jocs, ruleta, màquina d'aire amb premis, photocall, photobooth amb fotos impreses a l'instant, foodtruck de Deleito, bar i música en directe de la mà d'un DJ.
  • Zona central: quizzes de futbol cada mitja hora per guanyar premis i descomptes, a més d'espectaculars exhibicions de freestyle a càrrec de Joan Sitjar.
  • Zona futbol: mini lligues masculines i femenines, amb premis com places a les lligues anuals Tiki-Taka (masculina) i Konamigas (femenina), a més d'equipament complet de Decathlon.

Per participar en la lliga els assistents hauran d'ingressar les seves dades en el link de inscripció que trobaran a les xarxes socials de Decathlon.

Convidats d'excepció

La Futbol Festa comptaràamb la presència de grans figures del futbol que faran de l'esdeveniment un moment inoblidable:

18 de setembre:

  • Laia Aleixandri (FC Barcelona i Selecció Espanyola Femenina).
  • Javi Puado (R.C.D. Espanyol).

19 de setembre:

  • Pedri (FC Barcelona), que participarà en diferents dinàmiques amb el públic, incloent-hi una trobada especial amb nens i nenes.

Una experiència per viure i compartir

A més de gaudir de l'ambient i les activitats, els assistents podran emportar-se records únics gràcies al photobooth, celebrar els seus gols amb càmera pròpia i participar en sortejos i dinàmiques amb premis. L'experiència es completa amb un córner gastronòmic d'hamburgueses Deleito i un showroom exclusiu per descobrir la millor selecció de productes de futbol de Decathlon.

Com participar?

L'accés és lliure fins a completar aforament (500 persones). Si algú abandona l'esdeveniment, es permetrà l'entrada a nous assistents. Per participar en la mini lliga, els interessats s'hauran d'inscriure prèviament a través de l'enllaç disponible a les xarxes socials de Decathlon.

  • Direcció de l'esdeveniment a Barcelona: Passeig Marítim del Bogatell, 3574.
  • Dates: 18 i 19 de setembre.
  • Horari: de 17:00 a 21:00.

Fútbol Fiesta promet convertir-se en un punt de trobada únic per als amants del futbol en el qual viure la passió per aquest esport.