Balkrishna Industries Limited (BKT) i LALIGA continuen el seu viatge junts. L'empresa multinacional líder en la indústria de pneumàtics Off-Highway i una de les competicions de futbol més prestigioses del món anuncien oficialment la renovació de la seva col·laboració per tres temporades més, fins a 2028, després de sis reeixides temporades que acaben d'acabar.
Aquesta col·laboració, que va començar durant la temporada 2019-2020, assolirà ara la fita simbòlica de nou temporades consecutives, la qual cosa subratlla la solidesa i el caràcter estratègic de la relació establerta.
A partir de la temporada 2025/26, BKT serà el Proveïdor Oficial de Pneumàtics de LALIGA a Europa i Llatinoamèrica, centrant la seva presència a dues regions estratègiques on el futbol està profundament arrelat en la cultura i on l'empresa busca millorar encara més la seva visibilitat.
"Hem decidit concentrar la nostra presència a Europa i Llatinoamèrica, dos mercats fonamentals per a BKT, on el futbol és un llenguatge universal i un poderós vehicle per connectar amb les persones. El nostre objectiu és convertir la visibilitat en valor tangible a través d'iniciatives que involucrin directament els aficionats i creïn vincles amb les comunitats locals", va afirmar Lucia Salmaso, managing director de BKT Europe.
"Per a LALIGA és un motiu de gran satisfacció poder renovar la nostra aliança amb BKT, un soci estratègic que comparteix els nostres valors i visió. Aquesta col·laboració consolidada és una mostra del compromís mutu per continuar generant valor, innovant i connectant amb milions d'aficionats a tot el món durant els anys vinents", va declarar Jorge de la Vega, director general de Negoci de LALIGA.
El nou acord proporcionarà a BKT visibilitat a peu de camp a través de LED virtualitzat i 3D Carpet, espais digitals que es poden veure durant els partits fora de casa dels principals clubs espanyols, com el Reial Madrid, el FC Barcelona i l'Atlètic de Madrid, a més d'oportunitats per desenvolupar iniciatives orientades als aficionats, com concursos i activacions de marca. També es duran a terme projectes de RSC en col·laboració amb LALIGA, mantenint i reforçant el compromís i la cooperació continus entre ambdues organitzacions.
Sempre atempta al món de l'esport, BKT considera el patrocini no només una eina de branding, sinó una oportunitat per generar un impacte positiu en les comunitats i transmetre valors autèntics. La col·laboració amb LALIGA s'inscriu en una estratègia més àmplia per a BKT que inclou la Serie BKT a Itàlia, la Ligue 2 BKT a França i nombroses iniciatives globals en l'àmbit de l'esport i els esports de motor.
Amb aquest nou acord, BKT renova la seva confiança en LALIGA, i reafirmen el seu compromís de construir col·laboracions a llarg termini que forgin vincles reals, tant dins com fora del camp.