En el Betis continuen sense renunciar al fitxatge d'Antony dos Santos, i es neguen a donar per perduda la seva continuïtat. Encara no ha resolt el seu futur, i es troba exercitant-se al Manchester United, el conjunt que té els seus drets federatius. Però ja sap que no entra en els plans de Rubén Amorim per a la pròxima temporada, i que està obligat a buscar-se una sortida abans que finalitzi el període de traspassos. Per sort, no li falten admiradors.

Són molts els equips que s'han interessat en la incorporació de l'ex del São Paulo i de l'Ajax d'Amsterdam, després dels magnífics sis mesos que va completar durant la seva cessió en LaLiga EA Sports. Va deixar un gran record a Heliòpolis, on no va tardar a guanyar-se l'afecte de l'afició, que li va suplicar que es quedés. El problema és que és una operació realment complexa, pel cost que tindria, i per l'elevat salari que percep.
Afortunadament per als sevillans, l'internacional brasiler ja ha deixat molt clar que la seva intenció és la de romandre a les ordres de Manuel Pellegrini. Sap que allà té la titularitat assegurada, i si és capaç de mantenir el nivell que va mostrar en la seva primera etapa, també tindria moltes opcions de tornar a ser convocat per la selecció absoluta del seu país, ara dirigida per Carlo Ancelotti. És a dir, que podria participar en el Mundial de 2026.

Antony ha rebut propostes d'entitats molt poderoses, d'Europa i de l'Aràbia Saudita, però vol esperar el Betis. I al combinat verd-i-blanc estan disposats a fer una aposta molt important per retenir l'extrem de 25 anys. Han obtingut molts ingressos amb la venda de cracs com Johnny Cardoso o Jesús Rodríguez, però amb això no basta per poder desemborsar els 35 milions d'euros que sol·liciten des d'Old Trafford.
I una nova cessió ha estat descartada pels 'red devils', que volen traspassar-lo definitivament, aprofitant que s'ha revalorat, i així poder recuperar una part important dels 95 'quilos' que van pagar a l'estiu de 2022.
El Betis troba una nova fórmula per reclutar Antony
Per sort, el Betis manté l'esperança, i Ángel Haro, el president, confia a arribar a un acord amb el United, per una quantitat que s'acostaria als 25 milions, a canvi del 50% dels drets d'Antony.
Una xifra que augmentaria lleugerament en funció de variables, podent assolir els 35 'quilos' que sol·licita el combinat anglès.