Un Barça en estat de gràcia juga contra un Eintracht de Frankfurt en hores baixes. Els blaugrana estrenen temporada de la Champions League a l'Spotify Camp Nou, i això és important per al futur dels blaugrana a la màxima competició europea. Per això Hansi Flick té un repte important i una aposta de l'alineació titular que no pot fallar.

Un Barça que està creixent

Sembla que de mica en mica el Barça va agafant un ritme interessant. El futbol que practica comença a ser envejable i torna a fer por als rivals. Però és que això també és gràcies a la recuperació de futbolistes que estaven lesionats i a una aposta clara de jugadors habituals i que acostumen a no fallar en els partits i quan se'ls dona una oportunitat.

En els últims partits hi ha hagut molts gols culers, però encara falla una mica defensa, tot i que els ajustos de les darreres setmanes estan en un gran moment i els culers tornen a ser optimistes. Un total d'11 gols en els últims tres partits, cosa que denota el creixement exponencial d'aquest equip. Flick, veient que la solidesa defensiva s'està consolidant, no té previst cap canvi en aquesta línia. Sí que amb la recuperació de jugadors clau al mig del camp i a la davantera hi podria haver alguna novetat.

Ferran Torres Betis Barça / Foto: EFE
Ferran Torres celebrant un dels seus gols contra el Betis / Foto: EFE

Tres més que probables canvis al Barça

Sembla clar que Joan Garcia és el número 1 i que ningú el traurà de sota pals. La defensa, amb Kounde, Cubarsí, Gerard Martín i Balde està funcionant. I sembla que el lateral reconvertit en central continuarà sent l'aposta, deixant Eric Garcia sense lloc com a titular. Per aquest motiu ja al mig del camp tornarà De Jong, i seguirà un habitual com Pedri.

Les grans novetats es presentaran al davant, amb l'entrada de Raphinha —com a mitjapunta— i Lewandowski. Bàsicament perquè el brasiler aporta treball i el polonès té experiència. I Lewandowski ja sap què és jugar contra l'Eintracht. Però també cal destacar que Lamine Yamal ha de ser intocable, igual que Ferran Torres, en un gran estat de forma i que arriba de fer un hat-trick.

Raphinha besa l'escut del Barça després de marcar contra l'Atlètic de Madrid / Foto: Europa Press
Raphinha fent un petó a l'escut del Barça / Foto: Europa Press

El Barça, doncs, que segur que presenta novetats. I Hansi Flick té clar que s'ha de continuar amb la bona dinàmica. I no creu que el seu pla pugui fallar contra el rival que aquest passat cap de setmana va perdre per 6-0 a la Bundesliga.

La possible alineació del Barça contra l'Eintracht de Frankfurt

Joan Garcia; Jules Kounde, Pau Cubarsí, Gerard Martín, Alejandro Balde; Frenkie de Jong, Pedri González, Raphinha; Lamine Yamal, Lewandowski, Ferran Torres.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!