Nasser Al-Khelaïfi ha ordenat al seu home de confiança, Luis Campos, desplaçar-se fins a la capital d'Espanya. L'objectiu és iniciar les primeres converses per arribar a un acord amb una de les grans figures del Reial Madrid, i convèncer-lo del seu aterratge al Paris Saint-Germain. Per a això, serà necessari que continuï rebutjant totes les ofertes de renovació que Florentino Pérez li presenti, com ha fet fins al moment.

Com molta gent ja es podia sospitar, el protagonista d'aquesta història és Vinícius Júnior, qui afronta un futur totalment incert al Santiago Bernabéu. Considerant que finalitza contracte el 2027, aquest estiu serà l'última oportunitat en la qual puguin obtenir ingressos amb el seu comiat, i hi ha molts dubtes que accepti prolongar el vincle que té. No és feliç amb la seva situació actual, i l'han afectat molt les crítiques que ha rebut de la seva pròpia afició.
Considera que és totalment injust que centrin tota la responsabilitat dels mals resultats obtinguts en ell, i tampoc accepta viure a l'ombra de Kylian Mbappé. Ha presentat les seves exigències al president per ampliar aquest compromís, sol·licitant una important millora salarial, que no ha estat acceptada. Està molt decebut, i opina que no el valoren com es mereix. Així que les especulacions que el situen en un altre club no deixen d'augmentar.
I si hi ha una entitat que ha mostrat un ferm interès a acollir-lo a les seves files, és el PSG. Al-Khelaïfi encara té pendent la seva revenja contra Florentino Pérez, i espera poder dur-la a terme pròximament, amb la contractació de l'ex del Flamengo. Per temptar el davanter de 25 anys, a part d'un projecte ambiciós on li garantiria ser la referència de l'equip, també li promet pagar-li els diners que demana, i fins i tot, molt més.

En concret, des del Parc dels Prínceps estarien disposats a pagar-li a ‘Vini’ un sou de 40 ‘quilos’ nets anuals, més una prima de 50 milions d’euros per signar. Una xifra estratosfèrica, que el Madrid no pot igualar.
La condició del PSG a Vinícius és que surti del Madrid per un preu raonable
No obstant això, hi ha un parany en aquest acord. Perquè una condició que el PSG li ha posat a Vinícius per pagar-li aquesta quantitat, és que el Madrid en permeti la venda per un preu raonable.
En quedar lliure d'aquí a 12 mesos, la intenció d'Al-Khelaïfi és pagar únicament un total de 80 milions, asseguren a ‘Le Parisien’