La continuïtat de Vinícius Júnior a les files del Reial Madrid sembla cada cop més complicada. Mentre la seva renovació continua estant totalment paralitzada, els xiulets que ha rebut per part de la seva afició no han ajudat en absolut. Ni tan sols la destitució de Xabi Alonso ha servit perquè es decideixi a ampliar el seu compromís, i el seu futur és una autèntica incògnita. A més, s'ha filtrat que Jürgen Klopp, el favorit per substituir Álvaro Arbeloa, és partidari de vendre'l.
Considera que és una persona tòxica per al vestidor, i que la seva marxa seria una bona notícia per al Santiago Bernabéu. En especial, si aconsegueixen recaptar una important quantitat de diners, que serveixi per finançar l'arribada de dues estrelles. En aquest sentit, el primer nom que ha demanat el tècnic alemany, segons ‘Defensa Central’, és el d'un centrecampista organitzador, el perfil que més necessita la plantilla. I Enzo Fernández és el gran candidat.

No és el primer cop que apareix a l'agenda de Florentino Pérez, i a les files del Chelsea ha demostrat ser un dels millors del planeta. No va tenir una adaptació senzilla, i la pressió que tenia després d'haver costat 120 milions d'euros era enorme. Per sort, ha acabat rendint a un nivell sublim, i és un dels capitans del conjunt londinenc. No seria un traspàs senzill, ni tampoc barat, però ‘Kloppo’ creu que val la pena fer un esforç.
El valor de mercat del campió del Mundial de Qatar és de 85 ‘quilos’, si bé costa creure que a Stamford Bridge permetin la seva marxa per aquesta quantitat. Així mateix, un altre futbolista que també està en els plans del Madrid si finalment ‘Vini’ fa les maletes és Nico Williams. Seria un substitut de garanties, i quan ha estat a la seva millor versió, ha demostrat que existeixen pocs atacants més determinants. El problema és que les lesions l'han llastrat molt.

A l'Athletic Club de Bilbao van aconseguir retenir-lo els últims anys, però si aconsegueix revalorar-se a la Copa del Món, serà complicat que tinguin tanta sort. I Klopp és un dels seus admiradors.
L'Athletic podria permetre la venda de Williams JR per una xifra inferior a la seva clàusula de rescissió
La clàusula de rescissió de Williams JR és de 95 milions, un preu molt elevat. Però si a San Mamés no poden classificar-se a competicions europees la campanya següent, estaran obligats a vendre'l, en no poder pagar-li el seu sou. A part, va ser una de les promeses que li van fer quan va signar.
I això permetria al Madrid fitxar Nico per una xifra inferior, perquè sigui el substitut de Vinícius. El seu valor de mercat actual és de 60 'quilos'.