"Teixint Idees, Connectant Persones." Aquest és el nou lema del projecte FGC Innovest impulsat per Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya juntament amb l'empresa Eumo_DC. L'objectiu és pensar-se de cap a peus: quina i com ha de ser la indumentària corporativa del seu personal. Segons el president de FGC, Enric Ticó, "és un projecte que serà molt útil per fer un canvi cultural i abandonar el paternalisme del sector públic amb un procés participatiu i cocreatiu." 

Les línies principals de l'actual indumentària es van fixar durant els anys 90 de la mà del dissenyador català Antonio Miró d'acord amb la moda del carrer del moment. Les jaquetes i les armilles vermelles van venir tot aprofitant la celebració dels Jocs Olímpics de Barcelona i l'inici de la implantació del Pla d'Estacions. Ara, Ferrocarrils opta per revestir-se posant de manifest la modernització, l'evolució i els nous serveis. En aquest sentit, el director d'Eumo_DC, Jordi Cano, ha recordat que "el disseny no és el resultat final sinó el procés d'aquest anàlisi de funcions."

Per a fer-ho possible, FGC Innovest compta amb quatre fases: descoberta, definició, prototipatge i confecció. Actualment, es troba en la tercera fase i s'estan recollint valoracions dels treballadors pel que fa als prototips. Amb l'estreta col·laboració d'escoles de prestigi com Elisava o LCI Barcelona així com la implicació del propi personal de Ferrocarrils o fins i tot de l'Escola Frederic Mistral, el resultat final del projecte es donarà a conéixer aquest mes d'octubre.