Telepizza ha presentat aquest dimecres el rellançament de la seva marca, una fita que coincideix amb el seu 35 aniversari i que busca consolidar la seva estratègia de creixement. La marca pionera en delivery pizza a Espanya actualitza i rejoveneix els seus principals actius que l'han portat a liderar el mercat des de la seva fundació el 1987, llançant una nova imatge, una nova recepta, una nova estratègia amb focus als canals digitals i el desenvolupament de nous formats de botiga per augmentar la seva capil·laritat.

"El secret és a la massa" ha estat la senya d'identitat de la marca des dels seus orígens, un posicionament que Telepizza torna a rescatar en aquesta nova etapa com una picada d'ullet a la seva trajectòria i a un dels valors afegits del seu producte.

I és que Telepizza elabora la massa de les seves pizzes a la seva fàbrica ubicada al municipi de Daganzo de Arriba (Madrid), amb una recepta pròpia i una fórmula secreta que fa servir des de 1987 i que compta amb un procés d'elaboració únic: 7 dies de preparació, 72 hores de fermentació i un perfecte pastat i estirat a mà en botiga, just abans de l'enfornat.

Amb la nova recepta que Telepizza ha presentat avui, la marca millora els tres ingredients que conformen la base d'una bona pizza: massa, tomàquet i formatge. Amb un canvi a la seva recepta secreta, Telepizza ofereix a partir d'avui una nova massa més consistent i esponjosa que facilita el procés d'estirat en botiga i garanteix un gruix uniforme; una nova salsa de tomàquet sense fregir i sense olis afegits i amanida amb orenga; i un nou formatge fos, 100% lacti, que aporta més cremositat a la pizza.

"La innovació és una constant i senya d'identitat de Telepizza. Vam ser pioners en introduir el servei de menjar a domicili a Espanya l'any 1987 i avui, en el nostre 35 aniversari, ens atrevim a revisar el secret del nostre èxit amb una nova recepta que guarda l'essència de sempre, però amb una millora en la qualitat, el sabor i la presentació de les nostres Telepizzes. Estem convençuts de què aquest focus en millorar constantment la qualitat del nostre producte ens situa en una posició encara millor per incrementar la nostra competitivitat al mercat", va afirmar Ana Diogo, directora general de Iberia de Food Delivery Brands, grup de restauració al que pertany Telepizza.

La nova recepta de Telepizza ha estat ja validada pels consumidors a través d'un estudi a cegues comparatiu entre la recepta actual i l'anterior. El resultat avala l'acceptació de la nova recepta, de la qual més del 60% dels consumidors destaquen tant el seu sabor, més intens, com la seva textura i aspecte visual.

35 anys repartint telepizzes

Amb una xarxa de 718 botigues a Espanya, i un Telepizza a una mitjana de 8 minuts i mig dels domicilis a les ciutats en les quals és present, Telepizza és la marca de pizza amb més capil·laritat a Espanya, present a totes les comunitats autònomes i ciutats de més de 40.000 habitants. És, a més, l'única marca que distribueix pizzes a domicili a més de cinc milions d'espanyols residents en petits municipis.

La companyia té en marxa un ambiciós pla d'expansió amb l'objectiu d'obrir 25 nous establiments aquest 2022 posant el focus en augmentar la seva capil·laritat en localitats de 25.000 habitants per estar encara més a prop dels seus clients. I ho farà desenvolupant i implantant nous formats de botiga més petits, botigues mòbils, 'foodtrucks' i botigues modulars, amb l'objectiu de potenciar els serveis de 'delivery' i 'take away', que actualment representen ja gairebé el 90% del negoci de la marca.

La nova estratègia de Telepizza potencia també la seva presència en canals digitals com TikTok, Twitch i Instagram per apropar-se a les generacions més joves.

Per presentar aquesta nova etapa, la marca ha recorregut a personatges tan populars entre els joves del nostre país com el raper Arkano, la cantant i compositora Beatriz Luengo i la TikToker Claudia García, que protagonitzen la nova campanya de rellançament de la marca.

Telepizza acompanya el seu rellançament amb una enganxosa cançó en la qual els seus protagonistes comparteixen el secret del seu èxit, fer les coses per si mateixos, en un símil amb el secret de l'èxit de Telepizza que radica a la seva massa d'elaboració pròpia. A més, la marca ha firmat recentment un acord de patrocini amb el 'streamer' Ibai Llanos i el seu equip de eSports Finetwork KOI, que ajudaran a transmetre el nou to, valors i posicionament del nou Telepizza.