Telepizza va destacar aquest dimecres que continua "impulsant el desenvolupament del sector de la pizza QSR a Espanya" i "torna a marcar un abans i un després al mercat presentant una nova categoria de pizzes en el segment en el qual opera". Amb el llançament de les' Mestres de Telepizza', una nova gamma de pizzes 'prèmium', la marca va assenyalar que assoleix "una fita en l'evolució del QSR i és la primera en oferir aquest tipus de pizzes per proporcionar als clients una oferta de lleure gastronòmic més accessible i diversa, i adaptada als nous hàbits de consum".

Telepizza afirma que enforteix així la seva oferta i apuntala el seu creixement i el desenvolupament al sector, i mostra la versatilitat d'un plat del qual es consumeixen més de 5.000 milions d'unitats a l'any a tot el món per satisfer tota mena de clients".

Les 'Mestres de Telepizza', les seves primeres "receptes d'autor per menjar amb les mans", és una gamma composta per cinc especialitats elaborades amb massa amb sèmola maltada, formatge provolone i deliciosos ingredients com a mortadel·la, cansalada viada, cansalada, albergínia o pernil ibèric. A més, el llançament d'aquestes noves pizzes ve acompanyat d'una estratègia promocional que busca donar l'oportunitat de gaudir d'aquests productes prèmium a tots els clients a través de qualsevol canal.

Juntament amb les noves 'Mestres de Telepizza', la marca llança la seva nova campanya en la que continua apostant pel claim 'Viva la Massa, allà està el secret', la plataforma de comunicació amb la que reconeix i celebra la fidelitat i el compromís dels seus clients, que l'han situat, com la marca líder de pizza des de fa més de tres dècades.

Per a aquesta nova campanya, Telepizza torna a confiar en l'agència Sioux & Cyranos com el seu partner creatiu. A la peça principal de la campanya, es veu com a una repartidora de Telepizza, després de lliurar una de les seves comandes més especials als savis de la nostra llengua, li fan partícip d'un dels debats que tots hem tingut en algun moment: com es pronuncia la paraula pizza a Espanya. "Pitsa? Picsa? Piza? Pissa?" per "donar veu així als consumidors, la seva autèntica massa, perquè siguin ells els qui decideixin com es diu pizza al nostre país".

Així, Telepizza torna a posar el focus en els seus clients i continua enfortint el vincle amb la "massa". Durant 2024, la plataforma de comunicació 'Visqui la Massa. Allà hi ha el secret' continuarà aprofundint en la relació de Telepizza i els seus clients, i convidant els consumidors "a celebrar la diversitat, l'autenticitat i la passió per la pizza del nostre país a través de diferents propostes".