Telepizza llança les 'Jugonas de Telepizza', una innovació amb què espera continuar "compartint amb els consumidors els grans moments esportius adaptant-se a les seves preferències específiques en cada moment, també durant els de lleure".

Les 'Jugonas de Telepizza' arriben acompanyades per una aliança amb Heinz. Amb aquesta unió, Telepizza va assenyalar que ratifica la seva fortalesa i solidesa com una "marca reconeguda a nivell internacional en què confien altres companyies de referència per crear productes exclusius i de màxima qualitat. Unes creacions que fan un pas més en innovació dins del sector després de la revolució que va produir el març passat amb el llançament de les 'Mestres de Telepizza', una nova categoria prèmium al sector QSR de pizza".

Va afegir que la proposta d'oferir aquesta experiència gastronòmica durant l'Eurocopa respon a les demandes dels consumidors "mentre gaudeixen dels grans esdeveniments esportius, uns moments on el consum de pizza es multiplica i on dipositen la seva confiança en la marca com corroboren les xifres." Va indicar que, com a últim exemple, durant dissabte passat 1 de juny, dia, que es va celebrar la final de la Champions Telepizza va acumular més de 80.000 comandes, concentrant-se'n més del 80% des de les set de la tarda. En total es van repartir més de 170.000 pizzes, marcant una nova fita per a la marca. L'horari de màxima activitat va ser a des de les 20.00 hores fins a les 22.00 hores, franges en la que la venda comparada amb el mateix tram del dissabte anterior va créixer fins a un 159%.

A més, Telepizza va marcar el novembre de 2022 un rècord de venda online amb motiu de la trobada del Mundial que van disputar Espanya i Alemanya i on la marca va repartir 150.000 pizzes durant els 90 minuts de partit. Una cosa que es va repetir amb la final de la Champions League que va jugar el Reial Madrid aquell mateix any, on el 28 de maig es va situar com un dels dies de més consum de l'any en moltes de les comunitats autònomes. Més recentment, la passada temporada, la final de la Copa del Rei entre els blancs i l'Osasuna també va despuntar en el còmput del consum anual de la marca.

Jugonas de Telepizza

Les dues noves pizzes de Telepizza es presenten amb molta cansalada i molt pollastre. D'una banda, la 'Jugona de Bacon', elaborada amb salsa barbacoa, formatge, cansalada, cansalada crispy, bits de cansalada i salsa Heinz; o la 'Jugona de Pollo', que inclou salsa barbacoa, formatge, pollastre marinat, pulled chicken, pops cruixents de pollastre i salsa Heinz entre els seus ingredients. Ambdues varietats també es trobaran disponibles als complements de patates i alitas de pollastre.

Telepizza va destacar que contínua d'aquesta manera "oferint experiències personalitzades per als consumidors, que reclamen productes innovadors i concrets per a ocasions especials com l'Eurocopa. Amb les 'Jugonas de Telepizza', la marca també ratifica la seva excel·lent oferta promocional que inclou tots els canals (local, delivery i take away) i que estén a les 'Jugonas de Telepizza' amb l'objectiu d'adaptar-se a la realitat econòmica i social i a les butxaques de tots els consumidors. També posa de manifest el seu lideratge en el delivery, on se situa com a referent per als consumidors a l'hora de viure el futbol a casa, envoltats de familiars i amics."

Acompanyant el llançament de 'Jugonas de Telepizza', la marca estrena l'espot 'El futbol és de La Masa', que s'engloba dins de la seva plataforma de comunicació 'Viva la massa. Allà hi ha el secret'. Aquesta nova peça continua posant en el centre el consumidor, és a dir, a la massa que acompanya en els seus moments de lleure i de grans emocions esportives com les que es viuen a l'Eurocopa.