Securitas Direct ha donat resposta a més de 19 milions de salts d'alarma (més de 53.000 al dia) durant tot l'any, segons dades registrades el 2021 que es desprenen del balanç anual de la Central Receptora d'Alarmes (CRA). D'aquesta manera, la companyia supera la xifra d'1,65 milions d'alarmes connectades, la qual cosa suposa més de cinc milions de persones protegides a Espanya.
Des del CRA, centre altament securizado, es gestionen i monitoren els senyals rebuts pels seus més d'1,65 milions d'alarmes connectades. Considerada la més gran i moderna d'Europa, compte amb dues ubicacions (una a Madrid i una altra a Cornellà de Llobregat) en les quals treballen més de 1.650 especialistes, les 24 hores del dia i els 365 dies de l'any.
Segons les dades presentades, els mesos que presenten el major nombre d'incidències són els d'abril, juny i juliol, períodes que coincideixen amb els diferents moments vacacionals de l'any.
A més, la companyia compta amb una elevada taxa de satisfacció de client (amb un 9,1) i una extensa vida mitjana de client, fruit de la combinació de la tecnologia més capdavantera i un equip professional altament especialitzat. "Ens basem en la Intel·ligència Artificial i els models predictius per verificar una situació de risc en el menor temps possible. D'aquesta forma, maximitzem l'eficàcia de la nostra resposta", assenyala el director d'Operacions, Raúl Serrano.
Com a companyia regulada pel Ministeri de l'Interior, Securitas Direct emfatitza que manté una relació estreta amb les Forces i Cossos de Seguretat i amb els serveis d'emergència, cosa que els ha permès atendre més de 25.000 intrusions, 5.500 casos d'emergència i 3.700 aldarulls l'últim any, com assenyala en un comunicat.
Entre els serveis que ofereix la companyia, sense cost addicional, es troba 'Acudeixi': gràcies a ell, en cas que sigui necessari, es pot realitzar una verificació presencial per part un vigilant de seguretat. Aquest servei gaudeix de la cobertura més gran a Espanya i, a través d'ell, s'han dut a terme més de 83.000 intervencions.
"Ja no només prioritzem la protecció dels béns materials, llars o negocis, sinó que veiem una necessitat cada vegada major de protegir les persones, independentment, d'on es trobin", afegeix Raúl Serrano.
La companyia també destaca l'augment d'usuaris, tant en el seu servei Protecció Sènior, enfocat en la protecció i el benestar dels grans, i en Guardià Verisure, que ofereix protecció a més de 225.000 usuaris, dins i fora de la llar, a través de l'aplicació mòbil My Verisure. Gràcies a aquest últim, la companyia ha realitzat més 6.200 acompanyaments (en un total de 51.000 hores) i ha atès més de 800 SOS reals.
Per la seva part, indica que ZeroVision és un dels seus serveis més demandats, ja que permet l'activació d'un fum dens i molt molest que expulsa l'intrús de manera immediata, amb el qual s'han evitat més de 1.300 robatoris l'últim any.