L'empresa Seat continua batent rècords. Després de completar el millor primer trimestre de la història, les vendes mundials de SEAT creixen a l'abril un 21,0%, fins a un total de 50.100 cotxes venuts, davant els 41.400 de 2017. Amb aquest volum, SEAT ha assolit el seu millor mes d'abril, superant un rècord de l'any 2000, que va ser de 45.100.

Xifres rècord

En l'acumulat entre gener i abril de 2018, SEAT es manté en un volum rècord i bat la xifra de vendes més gran de la seva història, també de l'any 2000 (181.300 vehicles). En total, la marca ha venut 189.300 cotxes a tot el món, un 19,3% més que en el mateix període de 2017 (158.700).

El vicepresident Comercial de SEAT, Wayne Griffiths, ha destacat que "a l'abril hem mantingut un volum de vendes rècord. A Europa, estem creixent clarament per sobre de la tendència del mercat i, més enllà de les fronteres europees, el nostre augment és encara més gran gràcies a l'evolució positiva a Algèria. L'estratègia de globalització de SEAT ja està donant resultats. Alhora, continuem innovant amb nous projectes com la plataforma de eCommerce que hem implantat per iniciar les vendes a Noruega. Aquest projecte servirà d'incubador per al desenvolupament de solucions per a la resta de mercats".

Mercats estratègics

En el primer quadrimestre de l'any, Alemanya, Espanya i el Regne Unit són, juntament amb Algèria, els quatre països que més creixen en volum de vehicles respecte al mateix període de 2017. Espanya, el primer mercat de Seat, avança un 15,9% i suma un total de 39.200 cotxes venuts, seguida d'Alemanya (35.300; +19,0%) i del Regne Unit (23.700; +13,8%).

França i Itàlia, dos mercats estratègics per a SEAT, també pugen sòlidament i arriben a 10.000 (+13,3%) i 8.400 vehicles (+17,5%), respectivament. Àustria (7.800; +23,7%), Suïssa (4.000; +18,0%), Bèlgica (3.900; +29,8%), Portugal (3.500; +29,0%) i els Països Baixos (3.300; +45,0%) mantenen la seva forta tendència alcista.