Rossmann, companyia alemanya de drogueries líder a Europa amb més de 4.000 botigues i gairebé 14.000 milions d'euros facturats el 2023, assoleix una nova fita a Espanya amb la reeixida estrena de la seva primera botiga a Barcelona. Situada a Numància amb Berlín i amb una superfície de més de 1.000 metres, el que la converteix en el punt de venda més gran de la multinacional al nostre país, la seva estrena divendres no va fer sinó confirmar l'enorme expectació generada entorn del desembarcament de la firma a la ciutat comtal.

Una llarga cua a Numància minuts abans de l'obertura ja feia presagiar una gran assistència a l'estrena. Els 100 primers clients tenien premi: un val regal de fins a 100 euros per fer les seves compres, el que va provocar que la fila assolís diverses desenes de metres. Però aquesta expectació inicial va tenir continuïtat durant tota la jornada i el local va romandre ple de clients tot el dia. El públic barceloní va gaudir així del 10% de descompte a tot l'assortiment i un 20% addicional en maquillatge, ofertes que seran vigents fins aquest divendres 1 de març.

Aquesta reeixida posada de llarg de Rossmann a Barcelona és ja la tercera a Catalunya. L'estiu passat, el gegant alemany es va estrenar en territori català amb les obertures de Sant Pere de Ribes i Sitges. Aquest desembarcament va tenir una excel·lent acollida i va desencadenar una onada de peticions per fer el pas a la capital. Ara això ja és una realitat i el flamant establiment, en ple centre de Barcelona, entre Sants, les Corts i l'Eixample, està cridat a ser el referent de la multinacional a Espanya.

El local comercial compta amb dues plantes, comunicades amb escales i ascensor, i acull tot l'assortiment de la cadena, que combina la gamma pròpia de Rossmann amb les marques de sempre. La companyia, amb més de 50 anys d'experiència, va arribar a Espanya el 2020 per reinventar el model de drogueria i satisfer totes les necessitats de la llar. Drogueria, perfumeria, cosmètica, higiene personal, articles de nadó, són algunes de les categories que ofereix, així com productes bio, nutrició esportiva, parafarmàcia i alimentació, entre d'altres.

Rossmann s'ha convertit en tot un fenomen d'èxit des que es va establir Espanya fa quatre anys. Les dades així ho testifiquen: El 2023 va ser el millor exercici de la firma alemanya amb una facturació de 18 milions d'euros. En termes d'ocupació, la multinacional, que el 2023 es va situar entre els millors ocupadors del món, segons la revista Forbes, ha superat ja els 300 col·laboradors a Espanya. I a Barcelona manté obert el seu procés de selecció de personal, en concret de dependents a jornada parcial, donant així resposta a l'èxit de l'estrena a la capital. Rossmann ha conquerit Barcelona.