Fever ha estat l'última empresa emergent en entrar en la llista d'unicorns espanyols després de completar una ronda de finançament de 200 milions d'euros liderada per Goldman Sachs subscrita també per Alignment Growth, Goodwater, Smash Capital i l'espanyola Atresmedia. Els qui són darrere de l'origen i èxit d'aquesta 'empresa emergent' són Pep Gómez, Ignacio Bachiller, Alexandre Pérez i Francisco Hein.

Pep Gómez va començar la seva carrera als 14 anys i, amb 29 anys, ja ha fundat dues empreses d'èxit. De la mà de Bernardo Hernández va viatjar a San Francisco tot just acabar la selectivitat per col·laborar en un projecte que estava desenvolupant l'ex de Google. Va ser a Silicon Valley on va entrar en contacte amb el món de les empreses emergents i les aplicacions, i just un any després de complir la majoria d'edat, Pep Gómez va fundar Fever, una plataforma líder a nivell mundial de descobriment de lleure. L'èxit de l'empresa va despertar l'interès de l'alcalde de Nova York, Mike Bloomberg, que li va atorgar la beca NYC Venture Fellows anys per gestionar els espectacles i esdeveniments de la Gran Poma.

La seva trajectòria l'ha conduït a invertir en diferents companyies i convertir-se en assessor d'altres, com la firma Asics o Prisa. Pep Gómez va ser nomenat president de NUMA Growth, un programa d'inversió en empreses emergents i empreses tecnològiques del Barcelona Mobile World Capital i també cofundador de l'incubador de negocis 'The Collider', un venture builder que impulsa projectes de transferència de tecnologia de les universitats espanyoles. El 2018, es va disposar a llançar un nou projecte en el camp de la mobilitat i fundava Reby amb la inversió d'un dels primers potenciadors de Tesla i amb la mirada posada en transformar la mobilitat urbana cap a un model sostenible.

Qui són els altres noms darrere de l'èxit?

Respecte a Ignacio Bachiller, la seva vida estudiantil es va desenvolupar en el Runnymede College, un col·legi privada situada en La Moraleja, fins que va fer el salt a la universitat. La seva cursa acadèmica l'ha desenvolupat al prestigiós Massachusetts Institute of Technology (MIT), on es va matricular en Enginyeria Mecànica. Mentre cursava la seva carrera a Boston, va passar un any, entre 2012 i 2013, a Cambridge. La seva trajectòria laboral es concentra en diverses experiències professionals amb curts períodes de durada realitzant pràctiques d'estiu que li van servir per anar agafant experiència i començar a entrar en contacte amb el món professional. El 2014, va començar a treballar en McKinsey & Company com a analista de negoci, ja que va ocupar menys d'un any, fins que el 2015 va entrar a la direcció de Fever, 4 anys després de la seva fundació.

Alexandre Pérez és llicenciat en Enginyeria Industrial per la Universitat de Valladolid amb 50 matrícules d'honor, en els anys posteriors va complementar la seva formació a les prestigioses universitats de Harvard i Stanford a les quals va accedir gràcies a una beca. En finalitzar la carrera, el 2006, es va incorporar a McKinsey & Company on va estar com a analista de negoci els següents 3 anys. Després d'allà, va passar per Goldman Sachs a Nova York, el fons d'inversió KKR i va estar de conseller en Economia i Afers Exteriors del Consell d'Europa.

En aquest mateix període, el 2014 es va incorporar a Fever com a directiu de la plataforma de lleure. En paral·lel, i des de 2013, exerceix com a president de The Altius Society a Oxford, una organització internacional sense ànim de lucre que promou l'anàlisi de l'impacte de la tecnologia per al futur de les nostres societats.

Per la seva part, Francisco Hein és graduat en Business School per l'Institut Supérieur Européen de Gestion de París el 2013, va complementar la seva formació acadèmica a diverses universitats internacionals amb un màster en la Tongji University de Xangai (2011) i un MBA que va cursar a St. John's University de Nova York entre 2012 i 2013. El 2013 va iniciar la seva carrera com a director de desenvolupament de negoci i expansió d'happn, una aplicació de cites amb seu a París, càrrec que va ocupar fins a 2014, any en què va entrar a formar part de l'equip directiu de Fever. En paral·lel, el 2015 va fundar Secret Media Network, un empresa emergent dins de l'ecosistema Fever, i recentment s'ha incorporat al Consell Assessor de Facebook Espanya.