Netflix va obtenir un benefici net de 290,1 milions de dòlars (234 milions d'euros) en el primer trimestre de 2018, una xifra que representa una millora del 62,8% respecte al mateix període de l'exercici precedent, va informar la companyia nord-americana de distribució de pel·lícules i sèries 'online', que va batre totes les expectatives en guanyar més de set milions d'usuaris entre gener i març, assolint així els 125 milions.

La facturació del responsable de títols com 'Stranger Things', 'House of Cards', 'Per 13 Raons', 'The Crown' o 'Narcos' va assolir en els tres primers mesos de 2018 un total de 3.700,8 milions de dòlars (2.984 milions d'euros), un 40,3% més que un any abans.

Els ingressos per 'streaming' de Netflix en el primer trimestre van sumar 3.602 milions de dòlars (2.904 milions d'euros), un 43,2% més, amb un creixement del 23,8% als EUA, fins a 1.820 milions de dòlars (1.467 milions d'euros), i del 70,4% a nivell internacional, fins a 1.782 milions de dòlars (1.437 milions d'euros). "Els ingressos van créixer un 43% interanual en el primer trimestre, el major increment trimestral de la història del nostre negoci de streaming, a causa de l'augment del 25% en les subscripcions i del 14% en el preu mitjà de venda", va destacar la multinacional.

D'altra banda, la plataforma va informar que al tancament del primer trimestre de 2018 comptava amb 125 milions d'usuaris a tot el món, la qual cosa suposa un increment trimestral de 7,41 milions, dels quals 118,9 milions corresponien a subscriptors. Als EUA, Netflix va guanyar 1,96 milions d'usuaris, fins a un total de 56,7 milions, dels quals 55,09 eren subscriptors de pagament, mentre que a nivell internacional, la plataforma va augmentar la seva base d'usuaris en 5,46 milions, fins a un total de 68,29 milions, incloent 63,8 milions de subscriptors de pagament.