Mobile World Capital Barcelona (MWCapital) ha presentat aquest dijous la II Mobile Week Barcelona, que planteja una programació "transversal" del 15 al 24 de febrer amb més de 120 activitats gratuïtes en 90 espais de la ciutat, una aposta que creix respecte a la primera edició, que va tenir 30 activitats i 40 espais.

El director de màrqueting i comunicació del MWCapital, Juan Baselga, ha explicat que la iniciativa fusiona art, ciència i tecnologia per reflexionar sobre la transformació digital i el seu impacte sobre la societat, per la qual cosa situa el ciutadà al centre de la revolució tecnològica.

La Mobile Week parteix d'una inversió de 200.000 euros -el doble que el 2017-, que se sumen als 35.000 euros obtinguts pels patrocinadors, i el primer tinent d'alcalde de Barcelona, Gerardo Pisarello, ha dit que aspiren a rebre 16.000 visitants, vuit vegades més que l'any passat.

El director de MWCapital, Carlos Grau, ha expressat que la capitalitat de Barcelona del MWC és una gran oportunitat però també una gran responsabilitat: "Volem que Barcelona sigui un laboratori viu de la transformació digital", i ha insistit que la Mobile Week vol reforçar el lideratge de la ciutat en l'àmbit tecnològic.