La consultora d'origen holandès YGroup ha canviat el seu nom i passa a denominar-se Metyis. La seva nova marca s'inspira en una de les més importants titánides de la teogonia grega; filla d'Oceano, va ser la primera parella de Zeus i representa la saviesa i el bon consell, valors essencials per a tot assessor d'empreses.

Els seus impulsors expliquen que a Metyis es combinen capacitats analítiques amb visió estratègica per donar lloc a una nova manera de fer consultoria, compromesos amb la creació de valor en els seus clients. Exemple d'això, assenyalen, és el seu nou logo, una M amb braços desiguals que representa el creixement de valor que assoleixen els clients d'aquesta firma amb els seus serveis i el seu nou claim 'Partners for impact'.

Metyis va néixer a Holanda fa nou anys i compta ara amb 14 oficines a 9 països, sent Espanya el segon país en rellevància d'aquesta companyia. José Antonio Bueno és el soci responsable de Metyis a Espanya i ha estat nomenat soci Global i membre del Comitè de Direcció Mundial. Es dona la circumstància que és l'únic soci fora d'Holanda que adquireix aquesta responsabilitat. Metyis España ha anat incorporant socis i diferents grups de professionals, incloent Solchaga & Robust a finals del 2019.

La companyia ocupa més de 500 consultors a tot el món, dedicant-se a consultoria estratègica i la seva implantació, transformació digital, 'e-commerce', recursos humans i Internet de les coses, desenvolupant amb alguns clients estratègics 'joint ventures' per a l'explotació de nous negocis o activitats.

Fonts del mercat asseguren que el posicionament de Metyis està entre les grans consultores estratègiques com BCG i Bain i les "big four", com Deloitte i EY; i afegeixen que la filial espanyola aquesta registrant creixements de doble dígit i entrant en diferents projectes de l'Ibex-35.