La firma de consultoria i solucions digitals Metyis va anunciar aquest dijous una aliança estratègica amb AWWG, el grup global de moda que incorpora les marques de Pepe Jeans, Hackett i Façonnable.
La nova aliança se centrarà a millorar i fer créixer el vessant digital del negoci d'AWWG, accelerar les seves vendes per canals no presencials i garantir una transformació digital integral d'extrem a extrem.
L'aliança s'assenta sobre dos pilars principals: el comerç digital, aprofundint en el desenvolupament d'àrees com el comerç de marques, la usabilitat tecnològica i el CRM, i un innovador campus de negocis digitals, centrat en la smartificació del negoci a través de la venda digital, l'anàlisi de dades i les eines per a la venda de productes. El Campus Digital tindrà la seva seu a la pròpia seu d'AWWG a Madrid i comptarà amb una àmplia presència global en totes les ubicacions de la firma de moda.
Marcella Wartenbergh, consellera delegada d'AWWG, va explicar que "és un plaer anunciar aquesta nova aliança. Crec que les nostres dues empreses es complementaran entre si amb gran èxit, generant una dinàmica de feina i un enteniment mutu que ens permetrà maximitzar el creixement i transformar-nos digitalment, incorporant eines, recursos i capacitats que donin al nostre negoci un avantatge competitiu ".
Per la seva part, José Antonio Bueno, soci global i responsable màxim de Metyis a Espanya, va indicar que "la base de la nostra aliança es basa en la confiança mútua i en la nostra visió comuna sobre el que la digitalització pot aportar a organitzacions i marques. No es tracta només de fer créixer els ingressos i els resultats, sinó també de crear la millor experiència omnicanal per als clients i oferir als nostres empleats i col·laboradors un lloc on aprendre permanentment de l'experiència i la transformació. Ens sentim molt afortunats de poder anunciar aquesta gran aliança amb AWWG ".
Aquesta aliança estratègica s'emmarca en el compromís d'AWWG amb la digitalització com a factor clau del seu creixement en els propers anys, amb l'objectiu d'incrementar significativament les vendes netes globals fins a finals de l'exercici 23/24, assolint més de 100 milions d'euros en vendes netes en canals no presencials. També s'espera que s'impulsin significativament els marges.
Com a part d'aquesta aliança estratègica, Metyis brinda actualment assessorament en el desplegament d'una plataforma Mobile-First per a Pepe Jeans a l'Índia, que s'alinearà amb una plataforma SFCC global. S'espera que l'aliança ajudi a accelerar el creixement en un 200%.