La marca d'olives 'L'Espanyola' actualitza el seu 'jingle', després de més de 60 anys d'història en televisions i ràdios. La nova sintonia, que conserva el seu històric lema, s'aproparà a les noves generacions a través del 'swing'.
L'empresa familiar originària d'Alcoi (Alacant) ha celebrat els seus més de 80 anys en el negoci amb la regravació del seu conegut 'jingle'. Així, juntament amb el director creatiu i compositor musical Marcos González-Cuevas, ha fet un gir a la cançó original sense perdre la seva essència.

La sintonia forma part de la història de la publicitat a Espanya. De fet, fins a un 80% dels espanyols de més de 30 anys coneixen el famós lema 'Una oliva com cap', segons un estudi elaborat per l'agència d'estudis de mercat Origin Insights per a la marca, segons va informar la companyia..

El seu director general, Sergio Alberola, explica que la renovació del' jingle' suposa un pas més per a La Española, que combina tradició i innovació des dels seus inicis: "Sempre hem estat a prop del consumidor, a través de la fusió entre tradició, innovació i el nostre estret vincle amb la publicitat. En aquest sentit, mitjançant la renovació del' jingle', volem apropar-nos a les noves generacions perquè puguin familiaritzar-se amb aquesta sintonia tan apreciada".

Marcos González-Cuevas, intèrpret de la nova versió, assegura que el repte ha residit a mantenir l'"essència del primigeni" i enfocar-lo, alhora, des d'un prisma interessant: "El 'jingle' de La Española ha perdurat tant en el temps, entre altres factors, per haver estat gravat en directe amb músics de qualitat. En aquest sentit, hem provat de captar la màgia d'aquest directe, alhora que l'hem portat a un estil atemporal i elegant com és el 'swing'".

Amb la nova cançó, 'l'Espanyola' assegura que "reforça el seu valor com a marca històrica i prestigiosa, estretament lligada a la història de la publicitat i l'aperitiu, tradicionalment vinculat a la cultura del país," va remarcar la companyia".