El grup turístic Lopesan ha posat en relleu aquesta setmana a la Fira Internacional de Turisme (Fitur) la necessitat de continuar potenciant el turisme al sud de Gran Canària a través de la construcció de nous hotels a la zona de Meloneras, a Maspalomas.

El grup, presidit per Eustasio López, ha assenyalat que construir nous hotels i incrementar el nombre de llits tindria un impacte molt positiu per a la regió ja que augmentaria la competitivitat com a destinació turística de Gran Canària i crearia més de 20.000 llocs de treball directes i indirectes.

En aquesta línia s'ha pronunciat a Fitur el conseller comercial de Lopesan Hotel Group i LS Invest, José Alba, que va assenyalar que "la companyia té el capital necessari per invertir en aquest projecte estratègic, disposa dels terrenys, amb qualificació d'urbanitzables, però continua en espera de rebre la llum verda que serveixi per desbloquejar aquesta situació, que es prolonga en excés en el temps".

En aquest sentit, l'hotel Lopesan Baobab Resort va ser inaugurat el 2009 i actualment el projecte d'expansió dissenyat per a la zona de Meloneras es troba paralitzat.

La cadena busca a Fitur incrementar el protagonisme del mercat nacional, que juntament amb el local, "ha experimentat un inusitat creixement en els últims mesos".

Respecte a la demanda internacional el Grup Lopesan, ha optat per un posicionament conservador per als propers mesos en espera de com es comporten els principals països emissors davant de la volatilitat de l'evolució de la pandèmia.