El Grup IPG (Interpublic Group of Companies Inc) va registrar una notable revalorització el 2019 que s'ha traduït en un increment del 7% de l'acció després de conèixer-se els seus resultats i lidera la pujada en el S&P500.

El 2019, el grup va experimentar un creixement orgànic d'ingressos del 3,3%. IPG Mediabrands, agència de mitjans de la multinacional a la península ibèrica, ha contribuït en aquests importants resultats gràcies al seu rellevant increment, un 180% en tres anys.

Ingressos nets de 8.630 milions

A l'últim exercici, el grup, del que forma parteix McCann -agència creativa d'amplia implantació a Espanya amb clients com Telefónica, Repsol, Iberia o IKEA-, va registrar uns ingressos orgànics que espera que siguin més grans que els de qualsevol altre gran hòlding publicitari, passant d'uns ingressos nets de 8.030 milions de dòlars el 2018 a 8.630 milions l'any passat, amb un increment dels ingressos nets orgànics del 5,5% a nivell internacional.

El Grup IPG ha establert un nou objectiu de creixement orgànic dels ingressos per a 2020 del 3% i preveu una ampliació del marge. Els ingressos orgànics d'IPG van augmentar un 2,1% també als EUA i un 4,1% en mercats internacionals en el quart trimestre.

Contractes i nous comptes

En Iberia, IPG Mediabrands ha contractat 200 persones en els últims 20 mesos, assolint una plantilla de 427 treballadors i ha guanyat comptes com Nestlé —un dels principals anunciants d'Espanya ('top20')—, de més de 50 milions d'euros; Amazon, propera als 70 milions; Dia, Lidl, Tous, Nova Pescanova, Somfy, Groupon o Cepsa, entre d'altres.