FutureBrand, agència de branding pertanyent a McCann Worldgroup, amb més de 20 anys d'experiència a Espanya, ha estat la companyia encarregada de reposicionar i crear la nova imatge d'Hospiten, empresa hospitalària privada, que busca projectar l'evolució de la seva oferta sanitària en l'àmbit internacional.

L'objectiu per a FutureBrand era reposicionar la marca a un perfil més tecnològic i innovador i reflectir el creixement que ha tingut la companyia. Amb les premisses dels constants avenços tecnològics i la innovació al sector sanitari i de la salut, i de destacar el compromís d'Hospiten "amb l'excel·lència", FutureBrand va plantejar un desenvolupament estratègic de branding redefinint els codis que tradicionalment són fets servir en el ram sanitari.

Aquest reposicionament de la marca Hospiten és el segon que FutureBrand realitza per al grup d'hospitals. Ja el 2011, FutureBrand va reorientar la marca Hospiten en ocasió de la important expansió de la companyia a Amèrica. El 2023, després d'assolir una facturació de 434,4 milions d'euros i una trajectòria summament sòlida i consolidada, Hospiten torna a confiar en aquesta agència de branding per alinear els seus objectius i estratègies de negoci amb la nova realitat del sector sanitari.

Després de més de 50 anys de trajectòria desenvolupant la seva activitat a través de 20 centres medicohospitalaris, Hospiten aborda un procés de transformació que inclou inversions en els 5 països en els quals opera, així com l'obertura del nou Hospital general universitari a Boadilla del Monte a Madrid. Aquest hospital es perfila com un punt clau per continuar la vocació assistencial del grup a Madrid, on ja té presència a través del centre MD Anderson Cancer Center.

Carlota Castellanos, directora general de FutureBrand va afirmar que "aquest projecte reflecteix el salt qualitatiu d'Hospiten en una categoria molt predictible a nivell d'identitat de marca. L'obertura del nou hospital a Madrid unit a un entorn internacional altament competitiu, demandava una marca amb una personalitat distintiva i una visió de futur que preservi la seva essència, però la projecti cap al futur. La idea de marca "Una vida dedicada al progrés de la salut" permet unir atributs com la seva identitat familiar, mentre recull la vocació internacional i l'aposta per la innovació. I tot això expressat a través d'una narrativa visual molt diferencial que no passa desapercebuda en aquesta indústria".

La nova imatge de marca del grup especialitzat en el desenvolupament i gestió d'hospitals reflecteix la transformació de la companyia mitjançant un discurs renovat que "posa focus en el futur, sent fidels a la seva essència" i és fruit del treball mancomunat i intensa col·laboració entre l'equip directiu d'Hospiten, els seus professionals i l'equip de FutureBrand, que han contribuït al desenvolupament d'aquesta nova identitat a prova de futur.