La plataforma espanyola d'esdeveniments en directe Fever ha obtingut 227 milions de dòlars (200 milions d'euros) en una ronda de finançament liderada per Goldman Sachs i que també ha estat subscrita per Alignment Growth, Goodwater, Smash Capital i l'espanyola Atresmedia, que assoleix un 10,2% de l'app de lleure i continguts digitals. Segons la companyia, aquesta operació eleva la seva valoració als 1.000 milions de dòlars, la qual cosa la converteix en un nou unicorn espanyol.

Fever va néixer el 2011 impulsada per Pep Gómez, un emprenedor espanyol que, amb només 19 anys, va fundar el que ha estat una de les plataformes de lleure més grans. De la mà d'Ignacio Bachiller, Alexandre Pérez i Fran Hein, la start-up ha experimentat un creixement en els últims anys per l'increment de vendes i l'expansió geogràfica. La companyia, present en unes 60 ciutats de tot el món, inclosos París, Madrid i Nova York, té un model de negoci li ha permès créixer i aconseguir una presència molt destacada a Europa i els Estats Units.

L'origen de Fever

Al costat de Bernardo Hernández, Pep Gómez va viatjar a San Francisco tot just acabar la selectivitat per col·laborar en un projecte que estava desenvolupant l'ex de Google. Va ser a Silicon Valley on va entrar en contacte amb el món de les 'empreses emergents' i les aplicacions i on on l'impediment per sortir de festa -ja que la legislació exigia tenir almenys 21- el va inspirar a crear un mapa de calor que marcava esdeveniments en cases privades que descarregava de la xarxa. Així va néixer Fever, un nom inspirat en el concepte de temperatura provinent del mapa de calor.

Pep Gómez, que es va mantenir com a soci de referència de l''empresa emergent', s'ha mantingut actiu en l'ecosistema d''empresa emergent' tant dins com fora del territori nacional. El 2018, Gómez va fundar Reby, una empresa de mobilitat compartida que ja opera a més de 15 ciutats europees i que ha aconseguit aixecar l'interès inversor en les rondes de finançament que ha dut a terme.