Deutsche Telekom ha anunciat avui l'inici de l'activitat a Espanya de Deutsche Telekom Global Business, una nova unitat de negoci de serveis de telecomunicacions i connectivitat per a empreses i sector públic. Aquesta nova filial compta amb al voltant de 3.000 treballadors a escala global i presència a més de 25 mercats a tot el món.

Deutsche Telekom Global Business reunirà tota l'experiència i coneixement en aquest sector d'un grup empresarial, Deutsche Telekom, líder a escala mundial, amb més de 178 milions de clients de serveis mòbils, 28 milions de línies fixes i 20 milions de línies de banda ampla, i que ocupa gairebé 220.000 professionals a tot el món.

La nova filial del grup alemany Deutsche Telekom, proveirà els serveis de telecomunicacions i connectivitat a empreses i sector públic a tot el món sota la marca Deutsche Telekom Global Business

Amb aquest pas, Deutsche Telekom avança en la seva estratègia global de creixement al sector de les telecomunicacions, integrant els serveis de comunicacions B2B a una única estructura organitzativa especialitzada i proporcionant així més flexibilitat i capacitat a totes les seves unitats de negocis

La nova empresa estarà dirigida a escala internacional per Hagen Rickmann, que assumeix el repte de consolidar la nova marca als més de 25 mercats en els quals té presència. En paraules d'Hagen Rickmann, "Deutsche Telekom Global Business és una part integral del nostre enfocament de negoci B2B. Oferim als nostres clients, molts d'ells amb presència internacional, solucions de xarxa d'alt rendiment com SD-WAN, connectivitat global, així com consultoria integral com base fonamental per a una reeixida transformació digital dels seus negocis".

A Espanya el màxim responsable de Deutsche Telekom Global Business serà Miguel Ángel Sánchez, professional amb més de 25 anys d'experiència al sector tecnològic. Sánchez ha desenvolupat gran part de la seva carrera professional en una altra de les filials del Grup Deutsche Telekom, T-Systems, com a responsable dels serveis de connectivitat.

La creació de Deutsche Telekom Global Business és fruit de l'estratègia del grup alemany Deutsche Telekom per potenciar el creixement al sector de les telecomunicacions a nivell global

Miguel Ángel Sánchez afegeix que "Deutsche Telekom Global Business neix amb l'esperit de ser el partner en l'àmbit dels serveis de telecomunicacions que, combinant un perfil d'integrador i d'operador, acompanya als clients en l'adaptació del seu negoci al món digital. Liderar un projecte com aquest a Espanya, on ja comptem amb més de 130 empleats i una important cartera de clients, en un moment crucial per a les telecomunicacions, és quelcom apassionant".

Empreses i administracions

La companyia va destacar que la seva experiència en el desplegament de xarxes de telecomunicacions ajuda les empreses de tot el món a afrontar els desafiaments de la seva digitalització.

Dins del catàleg de serveis de telecomunicacions de la nova filial del grup alemany destaquen serveis de connectivitat segura MPLS, SDWAN, SD LAN, Solucions de Col·laboració i Serveis de Valor Afegit per als clients del grup a tot el món.

Va explicar que la innovació és un pilar fonamental en aquesta unitat de negoci, "i Deutsche Telekom Global Business lidera grans inversions en innovació de serveis i desplegament de xarxes a tot el món, amb l'objectiu de cobrir les necessitats actuals i futures dels seus clients. La companyia busca a més habilitar la intel·ligència precisa per possibilitar nous camps de negoci als clients de sectors com a manufacturing, automoció, transport i logística, segurs, o retail".

Col·laboració amb T-Systems

La creació de Deutsche Telekom Global Business permet al grup Deutsche Telekom reunir experiència i coneixement especialitzat en diferents àrees de negoci. Una estratègia que potencia la innovació a través de la cooperació entre les diferents filials especialitzades del grup.

En aquest sentit, gràcies a l'estreta col·laboració amb T-Systems, filial de serveis digitals de Deutsche Telekom, amb presència a més de 20 països i dedicada a impulsar la digitalització de tota mena d'empreses, els clients de Deutsche Telekom Global Business comptaran també amb el coneixement i experiència d'una empresa que porta els últims 20 anys innovant i desenvolupant solucions tecnològiques per ajudar als seus clients a evolucionar els seus negocis en els àmbits de Cloud, Seguretat i Serveis Digitals.