Més de 9.000 persones han passat aquest cap de setmana per 'Factory to Table', la gran venda amb descomptes que Le Creuset, marca francesa d'estris de cuina prèmium, ha organitzat per primera vegada a Espanya. Davant l'èxit de la convocatòria, la marca ha decidit llançar la venda amb preus especials a la seva pàgina web, del 7 al 13 d'octubre.
D'aquesta manera, els seguidors de la marca podran continuar gaudint de descomptes de fins al 40 % de manera en línia i accedir a part de l'estoc esgotat –o similar– durant ‘Factory to Table’ Madrid, que entre divendres i dissabte va quedar sense existències de les tradicionals cocottes i de tots els productes de ferro colat, acer inoxidable i antiadherents.
Entre el 3 i el 5 d'octubre, l'estació madrilenya de Chamartín ha estat testimoni de les llargues cues que els amants de la cuina han fet per gaudir d'oportunitats exclusives i a preus especials en la compra del parament de cuina més icònic de Le Creuset. Durant l'esdeveniment, al voltant de 9.000 assistents han pogut descobrir una selecció acurada de peces i colors clàssics.
‘Factory to Table’ ja s'ha consolidat com una venda de referència en països com el Regne Unit, França i els Estats Units, i enguany ha arribat a Espanya coincidint amb el centenari de Le Creuset.
DISSENY
Amb arrels en l'artesania francesa, Le Creuset combina art i ciència "per crear productes excepcionals que amplien els límits de l'excel·lència culinària. Des del 1925, les seves clàssiques olles de ferro colat esmaltat amb colors vius són insígnia de la modernitat i l'elegància, i continuen fent les delícies dels amants dels fogons", expliquen des de la companyia.
Durant tot un segle, el disseny dels productes s'ha centrat en "la bellesa, la durabilitat i els resultats" culinaris superiors, oferint la gamma més àmplia de colors en utensilis de cuina. Aquesta gamma s'ha estès també a l'acer esmaltat, la ceràmica, els molinets i les espàtules de silicona.
Amb més de 60 colors disponibles en ferro colat esmaltat a tot el món i gairebé 100 colors en ceràmica, la marca aconsegueix que barrejar i combinar tons vibrants i neutres, així com acabats duradors en materials diferents, "sigui una cosa senzilla i creativa".
© SERVIMEDIA. Aquest contingut pertany a Servimedia. La seva difusió està permesa únicament als clients d'aquesta agència de notícies, sempre que s'esmenti Servimedia com a font o autor. Tots els drets estan reservats. Està prohibida la seva distribució o comunicació pública per part de tercers, independentment del mitjà o format utilitzat.