El Roland-Garros, un dels quatre tornejos de tennis més importants del món, ha arrencat la seva edició 2024 amb la novetat de la seva aliança amb ISDIN per conscienciar i prevenir el càncer de pell. L'aliança entre les dues marques inclou una sèrie d'accions dirigides tant als esportistes professionals com als joves tennistes de clubs federats sobre els danys del sol a la pell i la necessitat de fotoprotegerse.
Segons Juan Naya, CEO d'ISDIN, ens hem unit al mític Grand Slam francès per a junts iniciar una campanya de conscienciació sobre la importància de la fotoprotección tant en el tennis com en l'esport en general, així com també en la nostra vida diària. Tot això per tal d'inspirar un futur sense càncer de pell al món".
A més, ISDIN organitzarà durant el torneig una activitat de conscienciació per als més joves: la masterclass sobre fotoprotección per als 'ballkids' que impartirà l'ambaixador de la marca, Carlos Alcaraz, que els mostrarà com s'han de protegir del sol. Alcaraz ha reforçat aliança amb ISDIN, que es va iniciar fa 6 anys quan només en tenia 15, llançant el seu propi fotoprotector el Fusion Water Magic by Alcaraz, que ha cocreat amb l'equip de I+ D del laboratori i està pensat especialment per a esportistes.
Segons la doctora Georgina Logusso, Medical Marketing Manager d'ISDIN, "és molt important cuidar i protegir la nostra pell per poder gaudir de l'esport i del sol de forma segura. En el cas dels tennistes professionals, i en el de tots aquells que practiquen deporti regularment amb moltes hores al sol, és clau comptar amb una fotoprotecció personalitzada".
Segons el president de la Federació Francesa de Tennis, Gilles Moretton, "estem molt orgullosos d'associar-nos amb ISDIN, un referent al mercat dels productes dermatològics. Aquesta nova associació també ajudarà a promoure hàbits saludables i a conscienciar tots els jugadors, professionals o no, de la importància de protegir la seva pell quan juguen al tennis a l'aire lliure".
Amb aquesta aliança, ISDIN fa un pas més en el seu projecte mundial de conscienciació en l'àmbit de l'esport, una campanya que es va iniciar el 2015, quan el laboratori va començar a col·laborar amb el Barcelona Open Banc Sabadell per fomentar la salut de la pell al món del tennis. Aquesta vinculació amb l'esport a l'aire lliure i amb el tennis en concret ha portat a ISDIN a ser també el fotoprotector oficial d'altres competicions de renom internacional com el Torneig ATP de Buenos Aires, l'Obert Mexicà de Tennis, el Xile Open, l'Open de Río, el Millenium Estoril Open, el Mútua Madrid Open, l'Argentina Open WTA 125, la Guadalajara Open Akron WTA 500, o el Bogotà Copa Colsanitas WTA 250.