L'ambaixada dels Estats Units a Madrid ha anunciat que celebrarà la tercera edició de la trobada d'emprenedoria IN3 al campus de l'IESE Business School de Barcelona. Del 31 de maig al 2 de juny, tal com també ha confirmat el Consolat dels Estats Units a Barcelona. 

Més concretament, l'IN3 és un cicle de conferències que reuneix "INnovadors, INversors i INstitucions" amb l'objectiu de promoure l'emprenedoria i impulsar el creixement econòmic així com fomentar la creació d'ocupació, escalar companyies tecnològiques i promocionar oportunitats d'inversió a l'altre costat de l'Atlàntic. 

Aquesta tercera edició organitzada en col·laboració amb l'Associació Chamberí Valley i Endeavor Espanya no serà com les anteriors, ja que es trasllada del Col·legi Oficial d'Arquitectes de Madrid (COAM) a una de les escoles de negoci més prestigioses de Barcelona. En aquest sentit, el fundador de Chamberí Valley, Miguel Arias, ha explicat que espera que "el fet de celebrar la conferència a Barcelona ens permeti arribar a un grup més gran d'emprenedors i junts contribuir a l'expansió de més startups espanyoles".

Patrocinadors i assistents

L'IN3 compta amb patrocinadors i espònsors de la talla de Cisco, Google, Accenture, BlackStone o Facebook. No s'ho perdran tampoc l'assessor principal del secretari d'Estat dels Estats Units, David H.Thorne; la cap de Tecnologia de Nova York, Minerva Tantoco; el president de l'Institut Europeu d'Emprenedoria, Antonio Sainz, o el director general de Paypal, Raimundo Sala, així com també el CEO de Mobile World Capital Barcelona, Aleix Valls, o la directora general de Barcelona Activa, Sara Berbel, entre d'altres. Durant la primera edició, l'IN3 va comptar amb la presència i el discurs inaugural del monarca Felip VI.

"La conferència està dissenyada per construir ponts entre els ecosistemes d'emprenedoria dels Estats Units i Espanya i oferir eines perquè els empresaris tinguin èxit en el mercat global", expliquen des de la missió diplomàtica nord-americana. Paral·lelament, l'ambaixada dels Estats Units també organitzarà diferents activitats de networking en diferents punts de la capital catalana.