Cinquanta directius de BIC s'han reunit a Sevilla per dedicar el seu temps i energia a dues millores a la ciutat.
La Fundació Alalá va donar la benvinguda a 20 d'ells que van participar en activitats artístiques (intervenció mural comunitària) a la seva seu de Sevilla. BIC també va contribuir amb una donació financera.

Fundació Alalá, que significa "alegria" en caló, aposta per la integració de menors i joves en reg d'exclusió social a través de l'art, cultura i esport. Actualment atén a uns 400 menors, joves i famílies que reben classes gratuïtes de guitarra, ball, canti, percussió, teatre, arts plàstiques, costura, futbol, etc. als barris Polígon Sud (tradicionalment conegut com els 3.000 habitatges de Sevilla) i Estancia Barrera de Jerez, Cadis.

D'altra banda, el Colegio Angel Riviere va acollir 30 directius BIC que van ajudar a instal·lar una important senyalització per a la comunitat autista, a plantar un jardí i a muntar jocs. BIC va contribuir també amb una donació financera.

Angel Riviere és una escola per a alumnes amb trastorn de l'espectre autista. La missió del centre és "l'educació integral dels alumnes amb TEIA en les diferents etapes del seu desenvolupament físic, sociocomunicatiu i cognitiu, basant-se en les dimensions de la qualitat de vida, l'adaptació del currículum i les necessitats específiques de la persona amb TEIA, a través d'un suport especialitzat, una avaluació de les necessitats i programes de suport individualitzats, la inclusió en els diferents contextos comunitaris i l'apoderament de les famílies".

El conseller delegat de BIC, Gonzalve Bich, va declarar: "Creiem que invertir en educació és invertir en el futur. Com a empresa profundament arrelada en els valors de la comunitat, estem compromesos a donar suport a iniciatives educatives a Sevilla que elevin i inspirin els nens a desenvolupar el seu potencial. Com a pare de quatre fills, aquesta és una causa molt volguda per mi, i aquest dia em va commoure. L'accés a serveis educatius equitatius, especialment per als nens desatesos o amb necessitats específiques, és essencial per crear un sistema més integrador en el qual tots els nens tinguin l'oportunitat de triomfar".

En l'actualitat, BIC és una de les marques de béns de consum més conegudes i fiables del món, i ven 29 milions de productes al dia a 160 països en les seves tres categories principals: Human Expression (papereria, creativa per a la pell, escriptura digital), Flame for Life (encenedors) i Blade Excellence (fulles).

BIC apodera més de 15.000 professionals als cinc continents per desenvolupar les seves carreres i inventar junts el futur de BIC. Cada ubicació de BIC roman al servei de la seva comunitat d'origen, reflectint el desenvolupament sostenible corporatiu global i els compromisos filantròpics a través de programes locals a mesura que creguin un impacte positiu i un canvi durador.

Segons va informar BIC, des de la fundació de l'empresa, la família Bich ha cregut "apassionadament que l'educació té el poder de canviar el món. Més que un dret humà, és la pedra angular de tot desenvolupament personal i social. Creiem que l'educació és crucial per al desenvolupament del lliure albir i la independència, la confiança en l'autoexpressió creativa i, al més alt nivell, proporciona oportunitats per combatre la pobresa".

El 2018, BIC es va comprometre a millorar les condicions d'aprenentatge de 250 milions de nens a tot el món per a 2025. A finals de 2023, els seus esforços hauran donat suport a prop de 200 milions de nens.