El Ministeri de Consum investigarà possibles irregularitats en la venda d'entrades dels concerts de Bad Bunny a través de Ticketmaster. La decisió arriba després que l'Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) denunciés aquest dilluns a la plataforma davant de l'administració pública pel "cobrament irregular i abusiu" dels tiquets de les actuacions que el cantant porto-riqueny donarà a Barcelona i Madrid el maig i el juny de 2026, completant una residència de dotze xous. De fet, des de Consum informen que la investigació s'incorpora a un expedient informatiu que mantenen obert a diverses empreses que es dediquen a la venda online per a concerts i un altre tipus d'activitats. El cantant de Callaíta, Moscow Mule o Voy a llevarte pa PR farà una residència a Espanya, amb dos concerts a Barcelona i deu a Madrid: 22 i 23 de maig a l'Estadi Olímpic de Barcelona; els dies 30 i 31 de maig, 2, 3, 6, 7, 10, 11, 14 i 15 de juny a l'Estadi Metropolitano de Madrid.
Benito Martínez Ocasio va esgotar les entrades en qüestió de 24 hores: segons dades de Live Nation, es van vendre més de 600.000 entrades per als dotze concerts que formaran part de la gira mundial Debí Tirar Más Fotos World Tour en territori espanyol. Com defensa l'OCU en la seva denúncia, des que va començar la prevenda de les entrades, molts compradors van entrar als webs i es van trobar que hi havia fins a tres conceptes no reemborsables: despeses de gestió, donació i càrrec vip. En aquest sentit, les entrades amb una despesa mínima de 79,50 euros van veure com el seu preu s'incrementava fins als 269,30 euros en sumar-se les tres tarifes addicionals: 3,30 en concepte de donació, 36,50 euros per despeses de gestió i 150 euros per càrrec vip addicional. I, a més, denuncien que la majoria d'aquestes despeses estaven ocultes fins al moment del pagament final.

Preus dinàmics en funció del mercat
L'OCU també critica el fet que siguin preus dinàmics que varien 'en funció del mercat', sense que s'aclareixi quins factors influeixen exactament i en quina mesura, i per això demana que s'aprovi una norma perquè els reguli. El sistema de preus dinàmics ajusta el preu de les entrades en funció de la demanda en temps real. Plataformes com Live Nation o Ticketmaster assenyalen que aquest sistema serveix per evitar que el preu es dispari al mercat de segona mà i combatre la revenda i el frau. Tanmateix, al cap de poques hores que els concerts de Bad Bunny pengessin el cartell de sold out, ja hi havia revenda d'entrades a preus desorbitats en plataformes com Via Gogo, a un preu que, depèn de la zona, podia superar els 2.000 euros per bitllet.
Els compradors, en aquest sentit, també denuncien que molts no estaven informats d'aquest possible canvi de preus en temps real i que es van trobar amb pujades sobtades de preus mentre eren a la cua virtual, la qual cosa els va portar a qüestionar la transparència del procés. El setembre passat, i després de passar el mateix amb les entrades dels concerts que la banda Oasis va anunciar, la Comissió Europea va iniciar una investigació sobre Ticketmaster.