Roberto Bosquet, conegut com a Xef Bosquet en xarxes socials, aposta per Activia per ampliar la carta de Naked&Sated, restaurants que busquen oferir una alimentació equilibrada i saludable "sense renunciar ni al sabor ni al plaer".
Fins i tot el 3 de maig, els seus comensals poden gaudir del nou Chia Pudding Bowl amb Activia Kéfir i melmelada de gerd que, segons explica el xef, és una recepta rica en probiòtics que a més porta crema de cacauet, granola i fruita de temporada.
"Encara són moltes les persones que creuen que una alimentació saludable és una alimentació avorrida. Propostes com la del Xef Bosquet demostren que, amb una mica de creativitat i seleccionant els productes adequats, es pot menjar cada dia de forma equilibrada i deliciosa", va manifestar Anna Bou, Brand Manager de Activia. "Aquesta col·laboració ens permet apropar una vegada més els beneficis que aporten els probiòtics naturals d'Activia per a la salut, una missió fonamental per a la marca," va assenyalar.
El xef Bosquet compta actualment amb tres restaurants ubicats a Madrid i Bilbao. "M'assec molt alineat amb Activia ja que, igual que jo, tenen clar que el sabor i la salut van de la mà i volen fer-ho arribar a la societat", va indicar el xef. "És genial que les marques també utilitzin el seu altaveu i recursos per animar la societat a menjar de forma saludable. És un deure de tots". De la recepta es pot gaudir en tots els Naked&Sated d'Espanya, així com a través del servei a domicili que ofereix el restaurant.
El xef juntament amb les 'influenceres' Laura Matamoros, Corina Randazzo i la ballarina Mónica Peña prepararan receptes que, encara que són per a tots els públics, estaran pensades per a diferents persones i moments com a noves mares o per prendre abans o després de fer esport.
Aquesta acció forma part de la campanya 'Amb una panxa sana, tot té més flow' amb la qual Activia persegueix apropar-se als joves a través d''insights' més moderns. La campanya compta amb cinc espots i falques de ràdio, publicitat en el punt de venda i exterior i campanya digital en xarxes socials.
La campanya ha estat una col·laboració de l'agència creativa VMLY&, l'agència digital Onion Agency i l'agència de Relacions Públiques Tinkle, així com la gestió d'influencers de H2H i la planificació de mitjans de Mediacom i Iprospect.