Aquesta és la bossa de festa a Parfois que les més extravagants i diferents ja volen tenir a la seva col·lecció perquè a més de robar-se totes les mirades, trobaràs moltes excuses per portar-lo amb tu. Una bossa de festa lleugera i amb disseny de bossa penjant.

La nova bossa de mà de Parfois ja marca tendència

No hem trobat aquesta bossa en cap altre lloc i és que té un segell propi de Parfois al que no pots dir que no si ets amant del diferent. La seva nansa és curta i en forma de tira arrodonida, per portar a l'espatlla o a la teva mà amb el mateix estil.

🛒 Pots comprar-lo ara mateix a Parfois

Bossa de Parfois
Bossa de Parfois

El seu disseny és de bossa, comptant amb forma de sac i recordant als clàssics bosses de diari però que aquesta vegada tenen un estil molt més elegant. Amb un tancament de tires en la part superior i que et permet ajustar-lo en la posició més còmoda per portar tot a l'interior amb facilitat i ben protegit.

Un disseny de sac que està cobert de lluentons de mida mitjana, amb acabat brillant i colors foscos per mantenir la sobrietat i l'estil en tot moment. A més dels lluentons mitjans, aquest disseny compta també amb un efecte de tires penjants que es componen de pedres petites en color verd que creen el millor dels contrastos.

Les dimensions d'aquesta bossa són de 12,5 x 16 x 18 cm, així que ja tens una idea del que pots portar a l'interior i com lluu en portar-lo posat. La seva nansa té una longitud de 10 cm i hi ha quatre colors ara mateix per elegir.

Pots seleccionar aquesta bossa en verd, blau, taronja i morat, tots igual de temptadors i que segurament combinaran amb els teus outfits. El preu també està disponible des de ja, sent una bossa que pots aconseguir des de ja per 32,99 euros, fent d'aquest una bossa versàtil i que va amb diversos pressupostos.

🛒 Pots comprar-lo ara mateix a Parfois