Lidl hi torna. No en té prou amb les vambes i els mitjons amb l'imatge d'aquesta coneguda marca de supermercats d'accent alemany que ara també ha posat a la venda, per menys de 10 euros, una dessuadora a l'estil Levi's amb la seva marca com a elements principal.

Un gran logo al centre, a la zona del pit, recordant la marca de color vermell, sembla que és l'última aposta de Lidl. Els fans la compraran? O quedarà només com un producte més de la línia de moda friqui de Lidl?

Dessuadores Lidl, una còpia de Levi's

El logo de Lidl s'ha convertit en una marca que sembla que causa furor entre fans i la cadena ho aprofita. Si ja va copiar Thermomix i altres marques de prestigi, ara ho proven amb Levi's. Ara faltarà que els fans vulguin comprar o no aquesta peça de roba.

Lidl 003

Imatge del jersei dessuadora de Lidl, que ha penjat a la seva botiga online per 9,99 euros / Lidl

De moment, la dessuadora de Lidl només es pot comprar per internet. Està pensada per a dones i homes i es pot comprar per 9,99 euros. Un jersei de mig temps, de cara a aquests dies abans de l'estiu, que encara refresca.

De talla S a talla L

N'hi haurà de la marca S (38/40) fins a la L (46/48) i s'ha d'encarregar, fins que els fans n'esgotin les existències, per internet. La dessuadora de Lidl està feta amb cotó, en el seu 80%, i amb polièster, en el 20%.

Lidl 001

Lidl va copiar Thermomix i ara "s'inspira" en Levi's per les seves samarretes / Lidl

La marca Lidl vol repetir l'èxit que va aconseguir amb les seves sabatilles esportives, que es van vendre com a xurros en poca estona i que, a més, es van convertir en un objecte de culte i de col·leccionistes entre els seus fans.

 

LidlImatge de les vambes de Lidl / Lidl

Alguns parells de vambes amb els cridaners colors de Lidl es van arribar a vendre per internet a més de 500 euros.

Imatge de marca

La cadena de supermercats alemanys també va posar a la venda altres productes amb els seus logotips, en una campanya de màrqueting directe i efectiu que volia convertir els seus clients, molt seguidors de la marca Lidl, en prescriptors, a l'estil més americà. Aquesta marca sempre s'ha associat, a Espanya, a marques de baix cost i d'un nivell baix, un fet que el situava a la cua en sensació de qualitat pels seus clients.