Ens complau donar a conèixer la jaqueta llarga de botons que estan portant les més adinerades ara mateix, sent una jaqueta amb el segell de qualitat de Massimo Dutti i que té els elements necessaris per ser un bon protagonista en el nostre outfit.
No només això, sinó que és una jaqueta que té detalls de luxe que fan que cridi molt l'atenció, i és que menys no es podia esperar menys de la marca espanyola de luxe.
De fet, aquesta jaqueta ha estat lloada pel públic en general i no s'ha deixat de comprar a causa dels 159 euros que costa, la qual cosa ens sembla un bon preu per a una jaqueta com aquesta.
La jaqueta de Massimo Dutti que està conquerint cors a tot arreu
Si alguna vegada vas desitjar una jaqueta llarga amb un estil de luxe, ja que aquest model és l'indicat per a tu, doncs té tot el necessari per cridar l'atenció. Un coll rodó en conjunt amb mànigues llargues i un folre interior que fa que la jaqueta sigui molt més còmoda i alhora més acollidora.
El detall que més sobresurt en aquest model són els seus botons daurats, els quals s'aprecien perfectament creant un contrast com cap altre a la jaqueta, ja que aquesta és de color negre. Aquests botons es troben en la part frontal i actuen de tancament per a la jaqueta.
A més, també té dues butxaques de pedaç al pit i aquests tenen un botó daurat cada un. La jaqueta també té dues butxaques en els seus laterals, els quals també tenen botons. El seu llarg és perfecte per utilitzar-la amb tota mena de pantalons sense cap problema.
És la peça més top entre les jaquetes d'aquests moments a Massimo Dutti, per això no l'hauries de deixar passar, i molt menys quan la pots aconseguir des de la talla 34 fins a la 44.