L'ús de les xarxes socials s'ha tornat una cosa molt important i com a conseqüència han aparegut aplicacions com el Facebook només per a VIPS que ha tornat el més popular a Silicon Valley.

El seu nom és Clubhouse i encara que ha nascut el març del 2020 i va començar com una aplicació bastant discreta, ha aconseguit calar en la comunitat de Silicon Valley obtenint fins i tot uns 8 milions de descàrregues.

Clubhouse

Clubhouse

És que ha aconseguit captar personatges reconeguts com Elon Musk, Mark Zuckerberg, Oprah Winfrey, Lindsay Lohan, Justin Bieber o Roger Stone i molts més.

Però de què va aquesta nou Facebook només per a VIPS?

El Clubhouse o conegut també com el Facebook només per a VIPS ha aconseguit cridar no només l'atenció dels més famosos. Si no que experts en l'àrea de tecnologia i màrqueting de tot arreu del món han mostrat interès per ella.

Aquesta és una aplicació que sorgeix durant l'inici de la pandèmia a nivell mundial, va ser desenvolupada per Paul Davidson i Rohan Seth. Va ser dissenyada per als dispositius Apple, bàsicament en ella es poden crear xerrades temàtiques i compartir aquest espai amb altres usuaris.

Clubhouse és una app que requereix invitació

Clubhouse és una app que requereix invitació

Però a més aquesta plataforma et permet que aconsegueixis interactuar amb les persones que estan escoltant, donar-los fins i tot l'oportunitat d'integrar-se a la conversa. La gran diferència que té aquesta aplicació amb les altres és que en ella només es transmet àudio.

Pel que a través d'ella no aconseguissis veure vídeos o fotos, únicament escoltes als inclosos en la conversa, per a molts es pot dir que és una nova manera de fer "Podcasting".

Clubhouse és per als més VIPS

Clubhouse és per als més VIPS

El seu èxit ha estat tal que la seva valoració es diu que ha superat els 100 milions de dòlars i que en l'actualitat es pot acostar als 1000 milions de dòlars.

El seu creixement ha estat tal que fins i tot els seus creadors han tret la versió per a dispositius amb sistema operatiu Android.

Però què l'ha fet tan cridanera fins i tot a Espanya?

Que pot ser utilitzada com una eina de treball o comunicació. Per això periodistes, especialistes de màrqueting, executius, psicòlegs i molts més professionals poden exposar a través d'àudio diversos temes.

A més, per poder ingressar requereixes una invitació, però el més important és que la teva imatge es manté privada. Per la qual cosa et dona la llibertat de ser en diferents llocs i poder ser partícip d'una xerrada.