Aquest matalàs autoinflable Ultim Confort està dissenyat per campistes. Té un gruix de 70 cm pel que et manté allunyat del terra, els insectes, el fred i els altres factors climàtics. I a més t'ofereix una comoditat i un confort com del matalàs que tens per casa.
Aquest matalàs és del més còmode gràcies a la seva superfície plana i suau al tacte, té unes dimensions de 200 x 70 x 8 cm i compta amb aïllament tèrmic. Pot utilitzar-se a les 4 estacions gràcies al seu valor R norma ASTM F3340-18: 8,6 i es munta i desmunta amb facilitat.
Matalàs de Càmping Autoinflable Arpenaz Ultim Confort / Decathlon
El matalàs de Decathlon fa que els problemes de descans en anar de càmping siguin qüestió del passat
Aquest model està compost d'un revestiment impermeable enganxat a una escuma de cel·les obertes perquè l'aire circuli. Compta amb una doble vàlvula per a un inflat precís i un desinflat ràpid. A més ve presentat en un tipus de maleta, el qual al moment d'obrir-lo i desplegar l'aïllant el matalàs comença a inflar-se automàticament fins i tot un 80%. El 20% restant ho has de fer de forma manual.
És del més resistent, ja que és un model homologat per resistir 200 cicles d'inflat / desinflat com a mínim, és per a una sola persona, però gràcies que té fermalls en els laterals pots ajustar un segon matalàs i convertir-lo de manera ràpida i senzilla en un model en qui poden dormir 2 persones amb comoditat.
Matalàs de Càmping Autoinflable Arpenaz Ultim Confort / Decathlon
És de color crema i la seva superfície suau és de color gris. Pots adaptar-lo amb facilitat amb un cobrematalàs per a més comoditat, pel que és model que ofereix un molt bé descans en qualsevol situació de càmping.
El seu pes és de 2.9 kg i gràcies a la seva presentació és molt senzill de transportar; a més ocupa molt poc espai a casa. El seu preu és de 89.99 euros i té una garantia de fins a 5 anys.