Amb motiu del Dia Mundial de la Qualitat que se celebra aquest dijous i "en el context actual", Danone va reafirmar "el seu compromís amb la qualitat i innovació per oferir productes d'alt valor afegit".

El VP de Màrqueting de Danone España, Javier Pejito, va afirmar que "la qualitat és responsabilitat de tots i, a Danone, tots som qualitat. Una cosa que cobra encara més rellevància en el context actual. Per això, promovem cada dia una cultura en la qual cada persona en l'organització se senti responsable de les seves decisions, sempre amb la salut i les preferències dels nostres consumidors en el centre."

"Aquestes converses", va afegir, amb consumidors són fonamentals perquè ens aporten una informació molt valuosa que internament es processa i es tradueix en noves propostes i millores de les nostres propostes.

Prova d'això, va continuar, són els més de 100 tastos que realitza la companyia anualment i que reuneixen més de 8.000 consumidors per avaluar la superioritat dels seus productes. A més, Danone compta amb un departament de qualitat que fa servir a gairebé 100 persones a Espanya i un Servei d'Atenció al Client que manté més de 128.000 converses a l'any amb consumidors -prop de 400 al dia-, que permeten conèixer la seva opinió, necessitats, suggeriments, dubtes i preocupacions.

Per això, va dir que en línia amb la seva missió d'aportar salut a través de l'alimentació" i posant la innovació al servei del consumidor", la companyia ha incorporat a la seva cartera 45 nous productes que, per impulsar segments en ple creixement com a alimentació infantil, solucions altes en proteïna i productes vegetals, així com per l'alimentació funcional per satisfer les necessitats actuals de consumidors i pacients amb marques com Almirón, YoPRO, Alpro i Nutrícia. "La innovació és el motor de creixement que ens impulsa per ser al costat de les famílies, però aquesta constant innovació només és possible si va de la mà de la màxima qualitat. Per això, celebrem aquest dia per reafirmar el nostre compromís amb oferir productes de la màxima qualitat i alt valor afegit. Per a nosaltres el dia de la qualitat són els 365 dies de l'any i ho fem al llarg de tota la cadena de valor: des de les matèries primeres fins a com connectem amb els nostres consumidors", va indicar Pejito.

La companyia compta amb un portfolio present en quatre categories -productes lactis i vegetals, aigua mineral natural i nutrició especialitzada- i va assegurar que confia "en les millors matèries primeres per oferir al consumidor un producte saludable".

D'aquesta forma, va agregar, només treballa amb proveïdors amb "garantia de qualitat", entre els quals es troben les prop de 200 granges familiars de proximitat que expliquen amb el segell de benestar animal d'Aenor que garanteixen una matèria primera local, fresca i proximitat, sotmesa a un triple control per assegurar la seva màxima qualitat.

Quant a les seves aigües, Font Vella i Lanjarón, va subratllar que s'originen en "entorns únics" on la companyia impulsa projectes de preservació de la biodiversitat. "Des del brollador fins que s'envasa l'aigua mineral natural no rep cap tractament i és, amb més de 300 controls de qualitat diaris, un dels aliments més controlats".

Nutrició

Des de la seva àrea de Nutrició Especialitzada, Danone va assenyalar que porta més de 125 anys posant "la ciència al servei dels pacients per oferir solucions innovadores adaptades a necessitats nutricionals especials dels pacients i investigant en lactància materna per traslladar aquest coneixement a les seves fórmules".

En aquest sentit, Danone compta amb nombrosos estudis que avalen els seus productes. La companyia compta amb més de 1.800 científics i experts, 55 delegacions locals de I+D i dos grans centres d'investigació: el Nutricia Research, a Utrecht (Països Baixos), centrat en el desenvolupament de nutrició mèdica i infantil; i el Danone Research, Palaiseau (França), dedicat a innovacions per a totes les marques de productes lactis i d'aigües," va apuntar.

A més, va indicar que el servei d'assessorament nutricional de Nutricia és l'únic amb el certificat de qualitat d'Aenor a Espanya. Un servei que permet valorar l'estat nutricional del pacient, informar sobre els plans nutricionals més adequats que permetin la seva millora nutricional i realitzar un exhaustiu seguiment.

El servei de NutriAsesores de Nutricia compta amb més d'una dècada d'experiència i s'ha implementat en més de 300 centres, residències i hospitals espanyols, contribuint així a millorar la qualitat de vida de més de 30.000 persones grans.