Un accessori de Parfois amb molta elegància i que no acabarà desajustant el teu pressupost. Es tracta d'una bossa de festa que pots portar també de diari gràcies a la seva versatilitat i acabada embuatada que ho fa més que exclusiu.

Totes volen aquesta bossa de Parfois

Parfois ja comença a sorprendre i té a la venda una bossa compacta, lleuger i més que elegant perquè sembla tret d'una boutique de luxe. De mida compacta, forma rectangular i acabat embuatat amb patró de línies en costura que ho fan més que encantador. El patró es compon de rombes i línies rectes que ho fan més que exclusiu i que ve acompanyat amb un acabat llis i brillant que simula molt bé l'efecte de les bosses de cuir més exclusives de tots.

Bossa de Parfois
Bossa de Parfois

Compta amb una nansa de cadena llarga que et permet portar-la a l'espatlla amb delicadesa i el millor dels estils, a més de comptar amb una peça llisa i embuatada que brinda millor emmotlli a l'espatlla, creant un efecte molt més delicat per portar a tot arreu. Aquesta és una bossa amb disseny de solapa gran i embuatada que es desplega amb facilitat. Aquest disseny a més compta amb argolles en la part superior, en color daurat i acabat metal·litzat que li aporta elegància i combina molt bé amb la nansa de cadena.

Inclou un imant a la solapa per garantir el tancament i mantenir la solapa gran al seu lloc, a més de venir acompanyat d'una butxaca interior amb cremallera que manté tot protegit i sense que hagis de preocupar-te pels teus objectes personals. Les mesures generals d'aquesta bossa són de 29 x 21,5 x 9 cm, mentre que la nansa té un llarg aproximat de 55 cm. El millor de tot és que pots aconseguir-la fins en tres colors diferents, així que tens la possibilitat de triar entre negre, groc i marró.

El preu per aconseguir aquest disseny ara mateix és de 29,99 euros.