Parfois ha robat un munt de mirades amb aquest vestit d'estampat bohemi que va amb totes les temporades i els estils. És un vestit llarg, lleuger, de teixit fresc perquè el portis a finals d'estiu i també alguns dies de tardor.
És el vestit de la temporada a Parfois
Amb aquest vestit de Parfois el teu estil està assegurat, ja que combina un fons de color blanc amb tons verds i vermells que li aporten tot el contrast i l'estil. Amb línies i figures en patró que li aporten molt moviment i a més estil folgat que s'ajusta a tota mena de figures. És un vestit còmode, amb tirants fins que van a les espatlles, amb tancament de llaç perquè el subjectis en la posició més còmoda i puguis portar-lo amb el millor dels estils. Aquests tirants passen per una peça elàstica que crea un efecte frunzit en la part superior que crea el millor plec en teixit amb molta delicadesa.
Manté un estil lleugerament ajustat al tors i que s'eixampla a mesura que la faldilla cau, amb un llarg que arriba fins als genolls i un baix recte que li agregar molta personalitat i estil. L'estampat ètnic ho fa més diferent i clàssic. La falda manté també un tall recte, amb plecs que venen donats pel teixit i a més amb colors que combinen amb tota mena de sandàlies i accessoris. És tan lleuger que pots o no utilitzar sostenidor i l'estil es mantindrà en tot moment.
Per conèixer les talles disponibles és necessari que et dirigeixis a la tenda de Parfois, però hem d'advertir-te que cada vegada són més les que volen aconseguir aquest clàssic de la cadena. Pots utilitzar-ho en vacances, el que queda d'estiu i segurament en anys venidors, doncs és del més atemporal.
El seu preu és una cosa que ha acabat de convèncer-nos, ja que pots aconseguir aquest vestit de Parfois per 25,99 euros.
