Ja estigues-nos en l'estiu, aquella època de l'any que tant esperem per anar-nos-en a la platja o a la piscina. Prendre el sol, banyar-nos al mal i ajeure'ns sense preocupar-nos per res.
Tots hem agraït una bona gandula per reclinar-nos i gaudir de la brisa del mar, del sol o d'una petita migdiada. Però és difícil la tasca de prendre el sol per l'esquena en una gandula o fins i tot dormir de bocaterrosa. Per a això Carrefour ha tingut la revolucionària idea de crear una gandula amb un forat, com si fos una llitera de massatges, per poder recolzar-se panxa a baix i descansar mentre un es bronzeja l'esquena.
S'han acabat els dolors de coll, les posicions incòmodes, aquesta gandula revolucionària et permetrà gaudir de 360 graus de posicions, de cara amunt, de bocaterrosa, de costat etc.
Carrefour per fi ha posat solució a aquest problema que tant et molesta a l'estiu i ha aconseguit la gandula ideal per relaxar-te aquestes vacances.
És robusta i resistent, reclinable en diverses posicions. Ocupa poc espai i es guarda amb facilitat. El curiós d'aquesta gandula és que compta amb un forat amb coixins per col·locar el cap quan estiguis de bocaterrosa. D'aquesta forma pots ajeure't tranquil, sense fer-te mal. A més, compta amb un altre coixí per recolzar-te quan estiguis de cara amunt.
Més detalls
Només es ven online i el seu preu actualment està rebaixat. De 94,99 euros a 53,49 euros.
I aquestes són les seves característiques:
• Estudis de disseny ergonòmic per a la seva comoditat
• Un coixí suau en forma d'anell per posar el cap
• Li permet llegir sobre el seu estómac baix el sota
• Respatller ajustable a 4 posicions per mantenir-te en bona posició
• Material de marc d'acer, té gran estabilitat
• Coixí extraïble i rentable, una per a suport de cap i una per a cintura
• Estalvi d'espai i plegable quan no l'estàs utilitzant
• Teixit Oxford d'alta qualitat, resistent als rajos UV i al mal temps
• Adequat per al jardí, el càmping, la piscina, la platja
• Fàcil de portar i guardar.
Carrefour, la cadena multinacional
Carrefour és una cadena multinacional de distribució d'origen francès. És considerat el primer grup europeu, a poca distància en ingressos nets de la companyia alemanya Schwarz Gruppe (matriu de Lidl i Makro), i el tercer del sector a nivell mundial. El 2019, el grup completa 11 960 botigues a més de 30 països (incloent països integrats; és a dir; aquells en els quals té aliances i convenis amb altres companyies), 4830 botigues a Europa (excepte França), 5381 botigues a França, 1036 botigues a Amèrica Llatina i 235 a Àsia, així com 487 botigues en països en conveni.