Mercadona té les noves notes olfactives que estan reinventant el mercat de la perfumeria a totes les botigues de Juan Roig, un producte de Deliplus que està sent puntuat de la millor forma. Parlem de la línia de boires perfumades que venen en tres versions irresistibles per només 4 euros cada una, i tot això li ha permès arrasar en xarxes socials de la millor manera possible. El seu tres versions porten els següents noms: Ametista Glow, Vainilla Sunset i Pistacho Cream, les quals venen presentades en esprai de 250 ml per a cabell i cos, tenint aromes irresistibles i fresques que s'apliquen fàcilment diverses vegades al dia i que et faran ser presentable en l'aspecte olfactiu durant moltes hores.

Mercadona ha cantat bingo amb aquestes fragàncies que té a la venda

Si ets de les que presumeix un bon perfum, doncs ara presumiràs aquestes notes olfactives, les quals s'adapten a tota mena de situacions sense que gairebé hagis de fer res. Ametista Glow combina notes fruiteres i florals ( com són el gerd, gessamí i almesc), sent així una barreja lleugera i juvenil perfecta per als qui busquen un toc delicat i fresc en la seva rutina. En canvi, Vainilla Sunset es distingeix per la seva dolça i equilibrada aroma a llimona, merengue i vainilla, caient en l'aspecte sofisticat sense embafar.

Producte de Mercadona
Producte de Mercadona

Finalment, Pistacho Cream ha generat un entusiasme viral, ja que compta amb notes de pistatxo, caramel i sàndal, per la qual cosa aquesta boira recorda tant a famosos perfums que compten amb notes similars i que, per descomptat, es venen per preus moltíssim majors.

Aquestes fragàncies, en comparació a d'altres, es caracteritzen per una textura lleugera, fàcil d'aplicar diverses vegades al dia, sense deixar sensació enganxosa, per la qual cosa són adequades per a qualsevol hora del dia. A més, la mida del seu flascó permet que puguin anar a qualsevol bossa sense gairebé problema. Per si fos poc, s'estan venent fora de mida dins de Mercadona, pel que és totalment accessible. Encara que això sí, s'està fent molt popular a totes les xarxes socials, per la qual cosa cada vegada se'n vendrà més i més.