Si un lloc a Espanya és conegut per tenir un clima que li permet ser un atractiu turístic tot l'any, aquestes són les Illes Canàries. Una de les més importants, Tenerife, té a més una varietat d'oferta molt àmplia, des de platges, el Teide, llocs amb encant, rutes per fer senderisme... i amb una gastronomia per treure's el barret.

Luxe a Tenerife a molt bon preu

Així que com sabem que són molts els que opten per aquesta destinació per a les seves vacances sigui el mes que sigui, hem volgut veure alguns dels allotjaments de cinc estrelles que ens ofereix aquesta meravellosa illa, i ens hem quedat amb alguns que a uns preus molt competents, ens faran gaudir i molt de la nostra estada.

El primer és l'apartament Palacio de Daoiz lofts, ubicat a Santa Cruz de Tenerife, a 200 metres del Tenerife Espai de les Arts.. El Palacio de Daoiz lofts ofereix solàrium amb banyera d'hidromassatge i vistes a la ciutat.

Terrat de l'apartament

Tots els allotjaments tenen zona d'estar i alguns inclouen terrassa o balcó. La majoria dels lofts també compta amb zona de menjador i cuina equipada amb rentaplats i microones. Hi ha torradora, nevera i cafetera. Tots els dormitoris tenen bany privat amb banyera o dutxa i articles de lavabo gratuïts, amb el que les prestacions són molt altes en aquests apartament, que ja han deixat a molts amb bon sabor de boca tal com llegim en els comentaris de Booking: "Tot positiu. L'estil de l'apartament amb el seu preciós terrat, el confort i el barri, la ubicació és genial, a un pas de la zona cèntrica i a 5 minuts dels transports públics .El tracte i cures impecables de la propietària."

Interior d'un allotjament

A més, allotjar-nos en aquest apartament de luxe ens costarà per a quatre persones a partir de 100 euros la nit, un preu molt ajustat tenint en compte el tipus d'allotjament que és.

Un altre allotjament de luxe és el Hard Rock Hotel Tenerife, que està ubicat davant la platja, en una tranquil·la zona residencial de la localitat de Costa Adeje. Compta amb 3 piscines i llacuna d'aigua salada, amb la qual cosa és perfecte per a aquells que gaudeixen d'un bon bany.

Les habitacions són àmplies i disposen d'1 llit extragran o 2 d'individuals, aire condicionat, terrassa moblada i bany privat amb dutxa d'efecte pluja, entre altres comoditats que ofereix l'allotjament com per exemple minibar.

Hard Rock Hotel Tenerife

L'spa de l'hotel compta amb circuit termal, tractaments variats, música personalitzada i begudes gratuïtes. Allotja un centre de fitnes i una botiga amb productes de la marca Hard Rock.

Ens podem allotjar aquí a partir de 216 la nit per a dues persones.

Com veiem, dues opcions molt diferents entre elles però en les quals segur que gaudim i molt de tot el bo que ens ofereix Tenerife els dotze mesos de l'any.

(Aquest mitjà no es responsabilitza de qualsevol canvi en les valoracions)