L'últim invent del món de l'alimentació ens l'ha portat Turrones Virginias, empresa tarragonina amb seu a Reus i Agramunt. Un torró de pa amb tomàquet amb oli verd i flor de sal. 

torró pa tomàquet

Aquest sorprenent torró de pa amb tomàquet forma part de la gamma Sublime, que vol portar a taula reinvencions del torró amb productes típics de Catalunya i de la cultura gastronòmica mediterrània, però també amb productes de ressonàncies exòtiques i gurmet.

Àngel Jubete, director gerent de Virginias, explica a Rac1 que “cada any dissenyem com a màxim vuit torrons per la campanya de Nadal, i així com l’any passat vam treure un torró de vermut de Reus amb patates xips, aquest ja teníem clar que volíem tirar endavant un torró de pa amb tomàquet”.

D’aquest torró de pa amb tomàquet amb oli verd i flor de sal, Virginias ha fet una edició limitada de 5.000 unitats que es troben en establiments i espais gurmet.