Els agents de la Policia Nacional del Perú van decidir disfressar-se el passat 31 d'octubre i no per celebrar Halloween, sinó que ho van fer per desarticular una banda criminal a Lima. Segons van mostrar a les seves xarxes socials, la policia del Perú es va vestir de Spiderman, Thor, Capità Amèrica, entre altres superherois, per dur a terme l'anomenada 'Operació Marvel'. Amb aquestes disfresses, els agents van dirigir-se a un districte de Lima per desarticular un clan familiar dedicat a la microcomercialització de droga en aquella zona.
#Internacional
— Tumbaco Informado (@TumbacoI) October 31, 2022
En #Perú la Policía Nacional de este país, monto un operativo cerca de una escuela contra expendedores de #droga, pero algo particular del mismo es que los agentes fueron disfrazados de los personajes de MARVEL para no levantar sospechas.#seguridad pic.twitter.com/R1XuwmJ2Ug
Els 'superherois' van arribar ja amb els vestits posats, mentre els veïns del barri, sorpresos, els observaven. A més a més, els agents van aparèixer acompanyats de música èpica, la banda sonora característica dels superherois, amb un gran altaveu que la reproduïa. Finalment, les disfresses van ser efectives: el Thor, la Catwoman, el Spiderman i el Capità Amèrica van poder detenir quatre persones del clan familiar i decomissar pasta bàsica de cocaïna, marihuana i clorhidrat de cocaïna.