Dimecres passat 1 de desembre Luxury Spain va lliurar els guardons Diamant d'excel·lència a l'emblemàtic Círculo Ecuestre de Barcelona una de les entitats més antigues i de renom de la Ciutat Comtal.

S.A.R. la Princesa Beátrice d'Orleans, fundadora honorífica de l'Associació Espanyola de Luxe va lliurar els guardons a quatre homes considerats veritables Gentleman i que destaquen en diferents àmbits per la seva professionalitat excepcional i trajectòria excel·lent. Aquests premis es lliuren en el marc de Gentleman's Day que organitza l'Associació.

Els premiats van ser l'exjugador de bàsquet Pau Gasol i el xef Quique Dacosta, que van enviar un vídeo agraint el premi i el Dr. Jorge Planas i l'empresari Fernando Ojeda que van rebre el premi a la gala. (En nom de Quique Dacosta va recollir el premi el seu director de comunicació Alberto Talavera).

També va ser present la directora de l'Associació Espanyola de Luxe - Luxury Spain Cristina Martín Blasi, el president del Círculo Ecuestre el Sr. Antonio Delgado, Ferran Casamitjana de Caritas i el Sr. Enrique Lacalle. La gala va ser conduïda per Alejandra Prat.

Els premiats van ser l'exjugador de bàsquet Pau Gasol, el xef Quique Dacosta, el Dr. Jorge Planas i l'empresari Fernando Ojeda

Fernando Ojeda, A. Delgado, Ferran Casamitjana, Beatriz Orleans, Cristina Martin, E. Lacalle, Dr. Planas, A. Talavera b

El Dr. Jorge Planas en recollir el premi va declarar: "Vull dedicar aquest premi a tots els pacients que han confiat en mi, aquests 30 anys de professió i que són el motor de la meva vida perquè realment és pel que realment tu t'aixeques cada dia, per la qual cosa intentes millorar cada dia, per fer feliços als altres, que tinguin més autoestima, per erradicar complexos...".

També va afegir que "és important mirar-se menys al mirall i potenciar la nostra bellesa amb la bellesa dinàmica, que és com treure partit a la teva bellesa, que és el somriure, la mirada, la gestualitat, el tacte, en definitiva, l'actitud que tu tinguis en la vida". I ho va reblar, tot afirmant que "en definitiva, són coses que tenim aparcades a l'armari que són gratuïtes i ens ajuden a potenciar la nostra bellesa a uns límits insospitables".

Fernando Ojeda també va agrair el premi: "Gràcies per considerar-me un empresari d'èxit, només faig el que puc, intento mantenir la meva família i fer-ho el millor possible. Fa 3 anys, quan vaig ser pare per primera vegada vaig decidir que la sostenibilitat havia de ser part del meu ADC i del meu dia a dia, per un tema de ser el millor influencer de les meves filles i vaig muntar una reforestadora sense ànim de lucre, ho vaig fer fa tres anys i per circumstàncies diverses va ser una marca de luxe la que em va donar suport".

Gràcies al suport de la marca de luxe, segons Ojeda, "em vaig adonar que l'ecologia i el luxe estaven no enfrontades, però si molt desconnectades l'una de l'altra. Tres anys després he plantat 30.000 arbres. Tres anys després estic més convençut que mai que el luxe sí que té ànima i molta".

Durant el coctail previ es van poder veure a cares conegudes de la societat barcelonina com Luís Sans propietari de l'emblemàtica botiga de moda Santa Eulalia, Ana Bru, fundadora i propietària de Bru & Bru, Nacho Jiménez Delgado, director general Casa d'Alba Fine Food o Marc de Antonio, cofundador de De Antonio Yachts que van participar aquella mateixa tarda en diverses taules rodones per parlar de Lifestyle, luxe i savoir faire.

Després dels premis es va celebrar un sopar benèfic en què van participar més de 160 comensals que van gaudir d'una vetllada amb rifes i subhastes amb què es va recaptar 10.685€ en favor d'una associació benèfica. Cada taula estava apadrinada per una dona entre les que destaquen Sylvia Ribas, interiorista, Gemma Ginesta del Grupo Mojito, Sara Puig, presidenta de la Fundació Miró, Merche Grau coneguda economista, Marta Alcolea, joiera, Paula Nata, infuencer i directora de l'agència All About Management; i Ana Fernández dona de Joan Gracia del Tricicle i accionista d'El Lio i vinculada al Salvatge.

La jornada The Gentleman's Day es va iniciar amb dues taules rodones on es van analitzar les noves tendències de moda i estil de vida de l'home elegant i actual, i es va debatre sobre els reptes que s'enfronta la indústria del sector de luxe a les esmentades taules rodones moderades per Vicente Suarez, soci i director de Gablons, agència de comunicació, referent al sector del luxe i el lifestyle.

La Taula Rodona "Lifestyle" va comptar amb la participació d'Iván Burgos, Car Manager de Porsche, Marc de Antonio, cofundador de De Antonio Yachts, Ana Bru, fundadora i propietària de Bru & Bru i Nacho Jiménez Delgado, director general Casa d'Alba Fine Food. 

Els participants a la xerrada sobre "Lifestyle" van abordar temes d'actualitat com al comportament de les marques i els seus clients després de la pandèmia o la sostenibilitat i respecte envers el medi ambient com eix de les seves polítiques d'empresa.

La segona taula on es va parlar de "Savoir Faire" va comptar amb la participació de Mariona Badosa, Store Manager de Bvlgari, Luis Sans, propietari de Santa Eulalia, Jorge Fernández, director de Màrqueting Internacional de Tabaquera i Jorge Pineda, Luxury Scotch Brand Ambassador de Diageo.

Entre altres punts, a la conversa sobre "Savoir Faire" es van tractar qüestions com l'entrada de les marques de luxe al món digital i la necessitat d'oferir a les seves clientes noves experiències de compra en l'entorn online o el saber fer a l'hora de consumir un whisky prèmium, un cigar havans, un perfum, o un vestit a mida.

Després de les dues taules rodones, es van realitzar altres activitats com ara tallers i showrooms de marques i productes de luxe en les quals els assistents van poder gaudir de les últimes novetats de les marques més rellevants del sector del luxe.

 

 

 

Imatge principal: Fernando Ojeda, Dr. Jorge Planas, Alberto Talavera/ Luxury Spain