Correos celebra aquest any el 12 d'octubre posant el focus en una Espanya actual, real i diversa; aquesta que, amb el seu treball i esforç diari, contribueix a construir un país millor i carregat de futur. L'empresa s'ha anat actualitzant igual com els ciutadans en aquest discórrer i els ha anat facilitant la seva vida afegint nous serveis i responent a les seves necessitats. Sempre de la mà de la societat.

Cada matí, quan s'obren les portes de les oficines de Correos, o s'entra al web correos.es, o es clica a la pantalla de l'Smartphone buscant l'App Correus, o amb l'arribada de milers de carter@s a les Unitats de Repartiment, s'obre un món de possibilitats que repercuteix en la qualitat de vida dels ciutadans i que fa uns anys, no estava en els seus pensaments.

Menció especial per a les carteres i carters, els millors aliats pels ciutadans gràcies als seus dispositius electrònics portàtils -PDAs – sobretot al món rural, que faciliten la venda de segells, sobres i embalatges per a paquets, capaços de gestionar el pagament de rebuts, la compra de distintius ambientals de la DGT i altres serveis, com ajudar a comercialitzar serveis de llum, gas i telefonia.

Correus (2)

Correos s'ha marcat per a aquest 2021 l'objectiu que totes les carteres i carters rurals d'Espanya puguin oferir al domicili gairebé tots els serveis que es presenten a les oficines, gràcies a aquests dispositius electrònics portàtils amb què compten.

La companyia també vol celebrar un any més que està sempre molt a prop dels petits productors locals i els ofereix un canal perquè puguin vendre de manera online els seus articles, que és possible gràcies que disposa de la millor xarxa de distribució per fer-los arribar a qualsevol lloc d'Espanya en 48/72 hores. Es tracta de CorreosMarket.

Si l'any passat amb Orgullo por lo nuestro, la companyia feia una crida, en plena pandèmia, al consum de producte local com a mostra de suport a aquells que, malgrat les dificultats, obrien el seu negoci cada dia, aquest 2021 Correos mostra, a través dels ulls d'una cartera, un dia qualsevol en un lloc qualsevol del nostre país, posant de relleu la presència de l'empresa pública més gran espanyola en la vida quotidiana de tots i totes com a element facilitador i vertebrador d'Espanya. Una Espanya anònima, moderna, diversa i treballadora de la qual ens hem de sentir orgullosos.

La nova campanya de Correos amb motiu del 12 d'octubre té com a eix central una peça audiovisual de dos minuts rodada íntegrament a Galícia.

Tant la protagonista de la peça, la cartera Cristina, com la resta de professionals de Correos que apareixen a la campanya són treballadors i empleats reals que han participat de forma voluntària. Excepte en aquelles escenes que podien suposar un cert risc, en les quals s'ha utilitzat un doble per garantir a tota hora la seguretat dels professionals de la companyia.

Correos no ha perdut el temps per convertir-se en una companyia actual i moderna, capaç de renovar-se i adaptar-se a les noves necessitats de la societat espanyola. S'ha marcat com a objectiu ser el gran facilitador a la ciutadania, per ser molt a prop d'ella, simplificar gestions i fer la vida més còmoda amb especial menció als que la tenen més difícil.

Correos porta el que persona necessita, sense deixar ningú enrere, perquè siguin els ciutadans els beneficiats d'aquest afany de l'empresa per fer-los la vida més fàcil.