Valor afegit. No és casualitat que Bonpreu i Esclat obtingués la màxima puntuació de l'OCU (Organització de Consumidors i Usuaris) en l'estudi que exposava quins eren els supermercats favorits de la ciutadania per fer la compra a Espanya. Bonpreu i Esclat va quedar en primera posició del podi (84 punts sobre 100) per davant de marques d'àmbit estatal com Mercadona o Lidl. Un reconeixement a què el supermercat català ha fet justícia apostant per un producte diferenciat que ha dotat al grup d’un posicionament únic amb una aposta clara pels productes de proximitat.

En aquest sentit, una de les apostes més personals de Bonpreu i Esclat es posiciona ja com un dels grans 'top vendes' del moment: la cervesa artesana.

Parlem, en concret de dues begudes que la Companyia Cervesera del Montseny comercialitza en exclusiva per a Bonpreu i Esclat amb un èxit rotund: la Cervesa MATAGALLS. Xarxa IPA. Cervesa intensa de color robí, l'equilibri entre el llúpol l i el malt. L'IPA de sempre amb un toc caramel·litzat a un preu d'1,49 euros. I la Cervesa Turó de l'Home, Sessió IPA. Una cervesa lleugera per gaudir de l'aroma i els sabors del llúpol americà a un preu molt competitiu: 1,69 euros.

Cervesa Matagalls Bonpreu

La cervesera del grup d'amics

Una iniciativa, la de la Companyia Cervesera del Montseny, que neix d'un grup d'amics que el 2007 es van fer amb una micro cerveseria per envasar únicament cerveses naturals sense pasteuritzar amb la voluntat d'apropar aquestes begudes artesanes a tots els públics, i que compta amb el suport dels lineals de Bonpreu i Esclat, el punt de convertir la marca en moda i referència a Catalunya.

I és que el gust per recuperar el natural i l'essència va 'in crescendo' entre uns consumidors que cada vegada valoren més el producte autèntic, així com iniciatives com la de Bonpreu i Esclat cap aquestes petites empreses locals que aconsegueixen competir amb una qualitat extraordinària a les grans cooperatives.

Bonpreu i Esclat, en aquest sentit, torna a alinear-se al costat de la marca autòctona per fer arribar uns productes de minories a grans majories fins a crear tendència.

Unes cerveses que guanyen adeptes i que no trobaràs a Lidl, Mercadona i companyia: exclusiva a Bonpreu i Esclat.