El 18 d'octubre es commemora de forma anual el Dia Internacional de la Menopausa. Es tracta d'una data que busca visibilitzar la salut i el benestar de les dones durant aquesta etapa de la seva vida, així com ajudar-les a tractar i a prevenir la simptomatologia típica d'aquesta fase vital. Actualment, encara que la gran majoria de dones afirma que sent una o algunes de les molèsties vinculades a la menopausa, només el 16,7% de les dones rep algun tractament, tal com constata l'Associació Espanyola per a l'Estudi de la Menopausa (AEEM).

Encara que la gran majoria de dones afirma que sent molèsties vinculades a la menopausa, només el 16,7% rep algun tractament

Tanmateix, la companyia referent en benestar i salut de la dona madura, Domma, ha demostrat que 9 de cada 10 dones podrien eliminar els símptomes més molestos de la menopausa amb el tractament adequat. Aquesta empresa emergent ha dissenyat quatre productes específics per evitar aquestes molèsties, entre els quals es troba una combinació de superaliments, un preparat per elaborar infusions relaxants, un sèrum íntim hidratant i un roll-on d'aromateràpia. A més, brinda a cada dona un suport individualitzat, per acompanyar-la i identificar el tractament més adequat. Descobreix-los clicant aquí.

02 Dona Menopausia
Una dona descansa / Pexels

El 93% de les clientes enquestades per Domma afirmen que des del primer mes han aconseguit millorar significativament els símptomes més característics associats a aquesta etapa, com la irritabilitat, els fogots, les suors, l'insomni i la sequedat vaginal, i millorar així el seu benestar. Per reduir-los al màxim, és imprescindible ser constants en el tractament i seguir-lo durant un mínim de tres mesos, per absorbir tots els nutrients i maximitzar els beneficis dels productes.

9 de cada 10 dones podrien eliminar els símptomes més molestos de la menopausa

Els productes de Domma són 100% naturals i estan lliures d'hormones i químics. Han estat formulats per un equip d'especialistes amb l'objectiu de pal·liar la simptomatologia física i emocional fruit del desajust hormonal de la menopausa i facilitar així la seva transició menopàusica.

Sobre DOMMA

DOMMA és una empresa emergent catalana fundada per Mireia Roca i Cristina Martínez el 2021 que neix per tal de positivar la maduresa femenina i fer caure els tabús associats a l'esmentada etapa. La companyia busca posicionar-se com el referent en el benestar i la salut per a la dona madura. Per això, DOMMA concentra els seus esforços en visibilitzar la menopausa a través d'un enfocament activista i integratiu i acompanya i dona suport a les dones que es troben en aquest procés perquè puguin viure de forma plena i saludable.

03 Dona Menopausia / Pexels
Una dona és fotografiada a la platja/ Pexels

Amb aquest objectiu, DOMMA ha creat un pla holístic i personalitzat per pal·liar els símptomes propis de la menopausa mitjançant l'establiment de sinergies entre els productes naturals de base científica, elaborats per la pròpia companyia, i l'acompanyament professional i individualitzat a cada dona.