No és casual que Tik Tok sigui una de les xarxes socials més buscades i utilitzades per diferent nombre de persones. Cada vegada són més les seves actualitzacions i aquests canvis generen empatia en els seus consumidors, la qual cosa el converteix en una xarxa social duradora per al futur.

En aquest moment, les persones podran compartir amb els seus seguidors alguns vídeos perquè apareguin en el "Para ti" de l'aplicació. D'alguna manera, es busca que hi hagi més interacció amb aquesta secció.

TikTok

TikTok

Quines diferències hi ha amb el format anterior?

Qui ingressa TikTok es troba amb dos panells per consumir material audiovisual. El més comú o utilitzat és la secció de "Seguidores". Allà veuràs tot el contingut dels usuaris que una persona té.

A la secció coneguda com "Para ti" solen aparèixer els vídeos de persones o comptes que publiquen contingut que més o menys t'interessen però que no segueixes.

D'ara endavant si una persona selecciona l'opció de "Volver a publicar", un vídeo que ja has vist en el passat, tornarà aparèixer als seus seguidors però a la secció "Para ti". Així, podria generar més likes o impressions que en algun moment determinat no va generar tant abast.

TikTok cada vegada té més opcions

TikTok cada vegada té més opcions

Exemple bàsic: Molts utilitzen Tik Tok per tractar temes esportius, política, cuina, etc. Si ha arribat una època especial de l'any on es preparen receptes especials, un creador de contingut podrà donar al botó "Volver a publicar" i el seu contingut apareixerà als seus seguidors a la secció "Para ti".

A partir de quan arribarà aquesta nova funció?

Des de TikTok asseguren que és una actualització a les seves funcions que ja s'està aplicant i perdurarà en el temps, tanmateix, no es troba disponible en tots els comptes de moment.

És molt probable que en els pròxims 2 o 3 mesos, els ja 1.000 milions d'usuaris de la xarxa social disposin d'aquest botó.

TikTok continua progressant

TikTok continua progressant

Bàsicament, la xarxa social té per objectiu que malgrat que el contingut en TikTok és ràpid i fugaç, alguns productes audiovisuals que es creïn, perdurin en el temps o almenys es pugui revisar constantment.